Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بعد از انتخابات بارسا، وضعیت مسی چه میشود؟

© REUTERS / Albert GeaИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси во время празднования гола
Игрок ФК Барселона Лионель Месси во время празднования гола  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی در تابستان گذشته درخواست جدایی از بارسلونا را داشت اما در نهایت در این باشگاه ماندگار شد و انتقادات تندی را روانه مدیران فعلی بارسلونا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مسئله احتمال رفتن مسی از بارسا تبدیل به دستاویزی برای نامزدهای ریاست بارسلونا شده است تا با کوبیدن بارتومئو و هیئت مدیره فعلی و مانور دادن روی قضیه‌ی نگه داشتن مسی در بارسلونا توجهات را به خود جلب کرده و رای جمع کنند.

خوان لاپورتا، لوئیس فرناندز آلا، آگوستی بندیتو، ویکتور فونت و جوردی فاره به طور قطعی برای ریاست بارسلونا کاندید شده‌اند و در انتخابات بارسلونا که در ماه مارچ برگزار می‌شود برای بدست آوردن ریاست رقابت خواهند کرد.

​ جوردی فاره درباره برنامه‌اش برای نگه داشتن لیونل مسی در بارسلونا گفته بود:" من هنوز هم فکر می کنم که می توان او را متقاعد کرد که یک قرارداد جدید امضا کند. وضعیت مالی بارسلونا بسیار خطرناک است زیرا 800 میلیون یورو بدهی و تعهدات پرداختی دارد. مثلا هزینه‌های گریزمان به لطف یک صندوق خصوصی پرداخت شده و بارسا هنوز شروع به پس دادن پول نکرده است. پروژه جدید نیوکمپ باید در شرایط بحران مالی متوقف شود و هنوز هم کسی نمی داند چه زمانی هواداران مجاز به بازگشت به ورزشگاه هستند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала