Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی نه، رونالدینیو بهترین بازیکن تاریخ است

© AFP 2023 / Valery HacheНападающий "Барселоны" Роналдиньо бьет по мячу во время футбольного матча Суперкубка Европы «Барселона» - «Севилья» в Монако, 2006 год
Нападающий Барселоны Роналдиньо бьет по мячу во время футбольного матча Суперкубка Европы «Барселона» - «Севилья» в Монако, 2006 год - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جرارد دلوفئو هم تیمی پیشین مسی در بارسلونا وی را بهترین بازیکن تاریخ نمی داند.

به گزارش اسپوتنیک، جرارد دلوفئو بازیکن ساق تیم بارسلونا که اخیرا به اودینزه پیوسته در جدیدترین گفت و گوی خود به سایت رسمی سری آ گفته است:

" برای من، بهترین بازیکن در تاریخ رونالدینیو است. من با او ملاقات داشته‌ام. برای دیدن یک بازی به نیوکمپ رفته بودم و او در کنار من نشسته بود. تجربه فوق‌العاده‌ای بود. مسی هم باورنکردنی‌ است و من او را خیلی دوست دارم. 6 ماه در کنار او بازی کردم. مسی انسانی خوب و بازیکنی بزرگ است. تمام دنیا درباره مسی می‌دانند.

​دلوفئو در ادامه درباره وضعیت خود و بازگشت به سری آ گفته: "ورزشگاه اودینزه زیبا است و من نسبت به آن شناخت دارم زیرا به همراه میلان اینجا بازی کرده‌ام.  تمرین کردن در مجموعه ورزشی را هم دوست دارم. خیلی بزرگ است. آخرین بار، تحربه خوبی از سری آ داشتم و خیلی بازی کردم. خاطرات خوبی از میلان و هوادارانش دارم اما در حال حاضر بازیکن اودینزه هستم و به آن‌ها و هواداران شان تعلق دارم. احساس متفاوتی نسبت به قبل دارم زیرا به دنبال استمرار در عملکردم هستم. پس از دو فصل و نیم حضور در واتفورد فکر می‌کنم بازیکن متفاوتی شده‌ام. می‌خواهم با نمایش‌های خوب در خط حمله به تیم کمک کنم. باید ببنیم چه پیش می‌آید. خوشحال هستم و در چند ماه اخیر بسیار کار کرده‌ام."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала