Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکن پیشین یونایتد: من میتوانستم بدترین کابوس فن دایک باشم

© REUTERS / Phil NobleИгрок ФК "Ливерпуль" Вирджил ван Дейк в матче с "Вест Хэм Юнайтед"
Игрок ФК Ливерпуль Вирджил ван Дейк в матче с Вест Хэм Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اندی کول باور دارد که ویرجیل فن دایک با نفوذ بازیکنان از پشت سرش مشکل دارد و مدعی شده که خودش می‌توانست بدترین کابوس برای این بازیکن باشد.

به گزارش اسپوتنیک، مهاجم سابق منچستریونایتد می‌گوید فن دایک یکی از بهترین بازیکنان در پست خود در حال حاضر است اما در عین حال معتقد است که در صورت همزمانی دوران حرفه‌ای خودش با او می‌توانست مشکلات بسیاری را برایش ایجاد کند.

فن دایک از زمان پیوستن به لیورپول از ساوتهمپتون خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان معرفی کرده است. او نقشی کلیدی در قهرمانی تیم یورگن کلوپ در لیگ قهرمانان و لیگ برتر ایفا کرد اما آنها این فصل به مشکل خورده‌اند.

لیورپول تا به حال در 4 بازی 11 گل دریافت کرده که سه تای آنها برابر لیدز تازه صعود کرده و 7 گل برابر استون ویلا بوده است. کول فکر می‌کند بزرگترین نقطه ضعف فن دایک بازیکنانی است که می‌توانند از پشت سر او نفوذ کنند.

​ستاره سابق یونایتد به ساندی ورلد گفت: " فن دایک بازیکن واقعا خوبی است اما من از آن دست افرادی هستم که دوست داشتند برابر او بازی کنند و احساس می‌کنم می‌توانستم برایش دردساز شوم. همه می‌خواهند خودشان را برابر بهترین‌ها امتحان کنند و او در حال حاضر بدون شک بهترین است اما من دوست دارم به مدافعان نگاه کنم و نقاط ضعفشان را پیدا کنم و ما در طول چند ماه گذشته این مورد را از فن دایک دیدیم. من در بازی اول برابر لیدز دیدم که مهاجمانی که برای او دردسرساز می‌شوند افرادی هستند که از پشت سرش فرار می‌کنند. آنها سه گل به ثمر رساندند و به نظر نمی‌رسید که او از این موضوع خوشحال باشد. این کاری است که من در دوران اوجم انجام می‌دادم بنابراین احتمال اگر برابرش بازی می‌کردم بدترین کابوس او می‌شدم. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала