Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول و یونایتد از لیگ قهرمانان اخراج می‌شوند؟

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر لیگ برتر انگلیس
لیگ برتر انگلیس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیورپول و منچستریونایتد دو باشگاهی هستند که پروژه "تصویر بزرگ" را برای اعمال تغییرات در فوتبال انگلیس پیگیری می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، با وجود آن که مذاکرات در مورد پروژه "تصویر بزرگ"  در مراحل اولیه خود قرار دارد و همچنان مباحث زیادی برای بحث وجود دارند اما بسیاری با این پروژه مخالف هستند. در حقیقت دولت انگلیس و فدراسیون فوتبال این کشور مخالفت خود را اعلام کرد هاند.

حالا گرگ کلارک، رئیس فدراسیون فوتبال انگلیس در بیانیه ای خواستار برخورد قاطعانه با این تغییرات شده و حتی تهدید کرده که احتمال اخراج لیورپول، منچستریونایتد و سایر باشگاه ها از لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد.

​کلارک در بیانیه خود نوشته است:" مسئولیت فدراسیون این است که در مورد تورنمنت ها در انگلیس تصمیم بگیرد (شامل هر تورنمنت جدیدی که پیشنهاد داده شود) و با هماهنگی با یوفا مجوز حضور باشگاه ها در مسابقات اروپایی را صادر کند. با هم تلاش می کنیم تا به این نتیجه برسیم که چه تصمیمی برای فوتبال انگلیس بهتر است و باید همه چیز از طریق صحبت حل شود. در ورزش ما مسائلی مهمتر از اقتصاد وجود دارند. تغییرات باید به سود باشگاه ها، هواداران و بازیکنان باشند و نباید فقط مسائل اقتصادی در نظر گرفته شوند."

پروژه "تصویر بزرگ" که دو باشگاه لیورپول و یونایتد از حامیان اصلی آن هستند به معنی تغییرات بزرگی در فوتبال انگلیس هستند که کاهش تعداد تیم های لیگ برتر یکی از مهمترین موارد آن است. فدراسیون با این بیانیه به صورت غیرمستقیم هر دو باشگاه را تایید کرده که اگر بدون اجازه آنها در تورنمنت ها تغییرات اعمال کنند، احتمال عدم صدور مجوز حضور در اروپا برایشان وجود دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала