Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

همه در مهمانی دمبله در تمرین

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر دمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی که بازیکنان بارسلونا در مهمانی به سر می‌برند عثمان دمبله به شهر ورزشی رفته و تمرین می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که بازیکنان بارسلونا میهمانی رفته‌اند اما عثمان دمبله به تمرین پرداخت. او البته داوطلبانه تمرین نکرد بلکه کومان به او "برنامه" داده است.

چند روز پیش که تیم اصلی مهمانی داشت دمبله به طور داوطلبانه به تمرین نرفت اما برنامه کاری را که مربی‌اش رونالد کومان برای او تعیین کرده بود دنبال کرد.

روزنامه نگار لوئیز کانوت در برنامه "Onze" در شبکه اکسپورت 3 اطمینان داد که "دمبله داوطلبانه برای تمرین نرفت بلکه وظایفی از سوی کومان داده شده بود که باید انجام می‌داد.

کانوت همچنین دلیل این جلسات کاری اضافی را که مربی بارسا به مهاجم فرانسوی داده، توضیح داد: "این یک تمرین تنبیهی نبود بلکه یک جلسه برای بازیابی تمرینی بود که وی در ابتدای فصل معلق بود زیرا وقتی مصدوم شد و نتوانست کاری لازم را انجام دهد."

از این نظر روزنامه نگار در نظر گرفته كه "اگر این اولین قدم برای كومان برای بازیابی دمبله باشد استقبال می‌گردد."

هفته گذشته هنگامی که رونالد کومان چهار روز استراحت را برای بازیکنان در نظر گرفت بدون تعهد انتخابی عثمان دمبله به شهر ورزشی خوان گمپر بارسلونا رفت و به تمرین پرداخت.

تفسیر شده بود که دمبله تصمیم گرفته به صورت جداگانه تمرین کند تا آماده شود و سرعت آماده سازی بقیه هم تیمی‌های خود را بدست آورد.

ظاهراً کار انجام شده اما نه به صورت داوطلبانه بلکه با نشان دادن کادر مربیگری.گ

نباید فراموش کنیم که عثمان از ناحیه عضله دچار آسیب دیدگی طولانی شده و همچنین تا آخرین لحظه منتظر انتقال احتمالی به منچستریونایتد بود بنابراین بعضی از جلسات تیم را از دست داد. هنگامی که کومان در بارسا ادامه خواهد داد کومان تصمیم گرفت که از نظر کار بدنی پیش فصل با بقیه تیم همراه شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала