Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هنوز از سولسشر حمایت می‌کنیم

© AFP 2023 / Joe KlamarЦентральный полузащитник "Манчестер Юнайтед" Скотт Мактоминей
Центральный полузащитник Манчестер Юнайтед Скотт Мактоминей - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک باشگاه منچستریونایتد از حمایت خود و هم‌تیمی‌هایش از سرمربی نارویایی شیاطین سرخ خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، اسکات مک تامینی مدعی شد که علیرغم شایعات منتشر شده مبنی بر عدم اعتماد برونو فرناندز به اوله گونار سولشر، این تیم هنوز پشت سرمربی خود ایستاده است. 

فشار در آغاز دومین فصل کامل حضور اوله گونار سولسشر روی نیمکت منچستریونایتد رو به افزایش است. یونایتد فصل گذشته در رده سوم قرار گرفت اما تا به حال نتوانسته عملکرد درخشان خود پس از پایان قرنطینه در فاصله جون و آگوست را تکرار کند. شیاطین سرخ فصل جدید را با شکست برابر کریستال پالاس آغاز کردن و پس از یک پیروزی شانسی برابر برایتون به دست آوردند اما در دیدار بعدی چندان خوش شانس نبوده و با نتیجه 1 - 6 برابر تاتنهام شکست خوردند.

​فرناندز تک گل یونایتد را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد تا به روند درخشانش ادامه داده باشد.و اما پس از بازی خبرهایی منتشر شد مبنی بر این که فرناندز دیگر به سولسشر باور دارند و از عدم توانایی باشگاه در تقویت این تیم ناراحت است. 

با این حال مک تامینی هر نارضایتی در رختکن را رد کرده و تاکید کرد که تمام بازیکن همچنان به سرمربی 47 ساله خود اعتقاد دارند. هافبک تیم ملی اسکاتلند به تی وی تو گفت: " تمام باشگاه پشت او هستند. ما به هر کلامی که او می‌گوید باور داریم و این فقط مربوط به او نیست. ما به تمام کلمات مایک فلان، کیران مک کنا، مایکل کریک و تمامی کادر فنی ایکان داریم. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала