ترامپ: احساس می‌کنم سوپرمن شده‌ام

© AP Photo / Evan Vucci ترامپ: احساس می‌کنم سوپرمن شده‌ام
 ترامپ: احساس می‌کنم سوپرمن شده‌ام - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور آمریکا در تجمع انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا با اشاره به ابتلا به ویروس کرونا و طی کردن مسیر درمان گفته است که احساس میکند سوپرمن شده است.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بامداد روز چهارشنبه در تجمع انتخاباتی در شهر «جانزتاون» در ایالت پنسیلوانیا به سخنرانی پرداخت.

وی در ابتدای این تجمع انتخاباتی ماسک خود را از چهره برداشت و به سوی جمعیت پرتاب کرد. وی از مردم حاضر در این تجمع نیز خواست که از ماسک استفاده نکنند و برخی از حاضران ماسک داشته و تعدادی نیز بدون ماسک بودند.

رقص مست ترامپ در جمع هوادارانش + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
کلوپ ویدیو
رقص مست ترامپ در جمع هوادارانش + ویدئو

ترامپ در بخشی از سخنرانی انتخاباتی خود با اشاره به روند درمان و بهبودی خود از ویروس کرونا گفت احساس میکند که سوپرمن است.

رئیس جمهوری آمریکا افزود: من نمی‌دانم چه آنتی بادی بود. من آن را دریافت کردم و گفتم احساس می‌کنم سوپرمن هستم. من می‌توانستم چهار یا پنج روز پیش اینجا باشم. ما پزشکان بزرگی داریم. من می‌خواهم از پزشکان والتر رید و جان هاپکینز تشکر کنم. این یکی از نکات مهم رئیس جمهوری بودن است.

رئیس جمهور آمریکا در این سخنرانی از مردم پرسید که چه تعداد از افراد حاضر کرونا داشتند و بهبود یافتند که عده‌ای به این سوال ترامپ پاسخ مثبت دادند و وی گفت: «به شما تبریک میگویم. شما دیگر ایمن شده اید.»

ترامپ در بخشی از سخنرانی خود گفت: «من (از کرونا) مصون شده ام. میتوانم پایین بیایم و شروع به بوسیدن همه کنم».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала