Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلوده شدن والنتینو روسی به کوید19

© AFP 2023 / Joe KlamarСкорая помощь и медработники в защитных костюмах у дома в Братиславе
Скорая помощь и медработники в защитных костюмах у дома в Братиславе  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
والنتینو روسی موترسایکل سوار معروف ایتالیایی تست کرونای مثبت داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ بعد از آزمایشی که امروز انجام شد تست کرونای والنتینو روسی مثبت اعلام شد. این خبر را تیم یاماها اعلام کرد که این سوارکار در مسابقه "آراگون" یکشنبه آینده شرکت نخواهد کرد.

در بیانیه‌ای رسمی روسی آمده است: "متأسفانه امروز صبح بیدار شدم و حالم خوب نبود. احساس ضعف خاصی داشتم و تب کمی داشتم بنابراین بلافاصله با دكتر تماس گرفتم كه دو آزمایش به من داد. نتیجه آزمایش سریع PCR منفی بود دقیقاً مانند آزمایش که روز سه شنبه انجام داده بودم. اما مورد دوم که نتیجه آن ساعت 16 امروز بعد از ظهر برای من ارسال شد  متأسفانه مثبت بود."

بنابراین پست طولانی که والنتینو روسی با آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده مهر تأیید بر حرف اوست.

او حالا مسابقات قهرمانی آراگون را از دست می‌دهد که قرار بود یکشنبه مسابقات جهانی موتوجی‌پی در آن برگزار شود.

او می‌گوید: "من به وضوح بسیار ناامید شده‌ام که مجبورم مسابقه آراگون را از دست بدهم. من دوست دارم خوش بین باشم و اعتماد به نفس داشته باشم اما انتظار دارم دور دوم در آراگون نیز برای من ممنوع نباشد..."

قهرمان 9 باره جهان ادامه می‌دهد: "من ناراحت و عصبانی هستم زیرا تمام تلاش خود را برای احترام به پروتکل انجام دادم و حتی اگر آزمایشی که در روز سه شنبه انجام دادم منفی بود من از زمان ورودم از لمان خودم را جدا کرده‌ام. به هر حال اینگونه است و من نمی‌توانم کاری برای تغییر انجام بدهم و اکنون من توصیه‌های پزشکی را دنبال می‌کنم و امیدوارم که زودتر خوب شوم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала