اشتراک غنی در مراسم تشییع جنازه‌ی پیلوتان شهیدشده در هلمند

© Photo / facebook account of Argاشتراک رئيس جمهور غنی در مراسم تشییع جنازه‌ی پیلوتان
اشتراک رئيس جمهور غنی در مراسم تشییع جنازه‌ی پیلوتان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور غنی و شماری از مقام‌های بلند رتبه‌ی دولتی در مراسم تشییع جنازه‌ی هشت تن از پیلوتان نیروهای هوایی افغانستان که در پی سقوط هلیکوپتر شهید شده‌اند، اشتراک کردند.

به گزارش اسپوتنیک، محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان در مراسم تشییع جنازه‌ی پیلوتان نیروهای هوایی کشور گفت: خون مقدسی که برای عزت و سربلندی مردم افغانستان ریختاندند ثبت تاریخ زرین کشور می‌شود.

رئيس جمهور غنی با ابراز تسلیت به خانواده‌های شهدا گفت: "قهرمانی‌های نیروهای دفاعی و امنیتی همیشه قوت قلب به ما و همه مردم افغانستان می‌بخشد. شهادت این نیروها حین انجام وظیفه بیانگر تعهد محکم شان به خدمت صادقانه به مردم شان بود و همیشه در سخت‌ترین شرایط بهترین و خطیرترین وظایف را انجام دادند در صعب‌العبورترین دره‌ها و هوای نامناسب وظایف شان را اجرا کردند".

قبل از این روز چهارشنبه، ۲۳ میزان گزارش شده بود که هنگام شب دو چرخبال ارتش در ولسوالی ناوه پس از آن که نیروهای کماندو را به این ولسوالی رسانیدند و سربازان زخمی را از محل انتقال می‌‌‎دادند، در هوا باهم برخورد کردند که در نتیجه آن ۱۵ تن به شمول ۸ پیلوت نیروهای هوایی کشور شهید شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала