Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قانون شکنی کریستیانو رونالدو در قرنطین

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو در حالی‌که به خاطر مثبت بودن تست کرونای خود به دلیل نقض پروتکل‌های ضد کوید 19 متهم گردید.

به گزارش اسپوتنیک؛ برای کسانی که فکر می‌کردند شکست در فوتبال داخلی تغییر خوبی در سرعت خواهد بود حجم گسترده‌ای از موارد مثبت کوید 19 را به همراه داشت و حالا کریستیانو رونالدو به نقض پروتکل‌های صحی متهم شده است.

فوق ستاره پرتگالی در تعطیلات فعلی با تیم ملی بود اما در اواسط دوره مورد نظر آزمایش کوید 19 مثبت بود و او را مجبور به جدایی از هم تیمی‌هایش کرد.

این یک وضعیت بالقوه خطرناک است زیرا او با همبازیانی مانند برونو فرناندز، برناردو سیلوا و ویلیام کاروالیو در تماس نزدیک بوده که اکنون همه باید به باشگاه‌های خود برگردند تا مطابق با قوانین ملی مربوطه مورد آزمایش قرار بگیرند.

در ایتالیا نگرانی قابل قبولی از این تحول وجود دارد اگرچه این مسئله با پیروزی 3-0 یوونتوس در برابر ناپولی منتج شد.

وینچنزو اسپادافورا وزیر ورزش ایتالیا در مصاحبه با RAI توضیح داد: "بدون مجوز از مقامات بهداشتی من فکر می‌کنم او [رونالدو] پروتکل را نقض کرده است."

این در حالی است که رونالدو با یک پرواز مجاز پزشکی به تورین بازگشت در حالی‌که یوونتوس تلاش می‌کند تا اطمینان حاصل کند که او به مدت دو هفته برای بازی در لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا بازی می‌کند.

وی همچنان در خانه خود در تورین به قرنطینه ادامه خواهد داد حتی اگر بدون علامت اعلام شده باشد. جورجیو کیه‌لینی پس از صحبت با هم تیمی‌خود این موضوع را تکرار کرد.

رونالدو قطعاً دیدار بعدی سری آ مقابل کروتونه در 17 اکتبر و همچنین دیدار 20 اکتبر لیگ قهرمانان با دینامو کیف را از دست خواهد داد.

اگر یوونتوس فُرصتی برای نامگذاری ثبت نام خود در تیم روز مسابقه برای رویارویی با بلوگرانا در 28 اکتبر را دارد، خود رونالدو باید تست کوید 19 منفی را قبل از 21 اکتبر به یوفا ارائه دهد.

یوونتوس بعد از وقفه بازی‌های ملی با یک معضل انتخاب بیشتر روبرو است و تایید کرد که وستون مک کنی هافبک آمریکایی نیز آزمایش کود 19 مثبت است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала