Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وقتی رئال برای مسی پیشنهاد داد

© AFP 2023 / Curto De La TorreИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси во время выяснения отношений с защитником "Реал Мадрида" Серхио Рамосом
Игрок ФК Барселона Лионель Месси во время выяснения отношений с защитником Реал Мадрида Серхио Рамосом - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید چند سال پیش برای جذب لیونل مسی کاپیتان فعلی بارسلونا تلاش کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ جیانلوکا دی مارتزیو در کتاب جدیدش "گرند هوتل کالچیومرکاتو" ماجرای زمانی را که رئال مادرید نمایندگانی را به نیوکمپ فرستاد تا مسی را راضی نماید، بیان کرد.

اگر لیونل مسی به اندازه کافی وسوسه شود تا لباس مشهور رئال مادرید را در سال 2013 بپوشد تاریخ فوتبال بسیار متفاوت می‌شد.

لحظاتی برای خروج مسی؟

اعجوبه آرجانتینی یکی از خریدهای رویایی فلورنتینو پرز بود و این مورد در کتاب جدید " گرند هوتل کالچیو مرکاتو" آمده است و او 250 میلیون یورو برای تحقق آن آماده کرده بود. گفته می‌شود یکی از داستان‌های ناگفته بسیاری در مورد بازار نقل و انتقالات رخ داده است.

این داستان خاص در تابستان 2013 اتفاق افتاده که رئال نمایندگانش را به بارسلونا فرستاد تا از اوضاع مسی مطلع شوند و با 250 میلیون یورو که برای‌اش صف آرایی شده بود مدیران در نیوکمپ را وسوسه کنند. پاسخ بازیکن اما قاطعانه بود: "من به رئال نمی‌روم شما وقت خود را تلف می‌کنید."

به گفته دی مارتزیو مسی حتی نمی‌خواست بسته سودآوری که برای او بود را بشنود.

اولین بار نیست که صحبت از احتمال انتقال مسی به لوس بلانکوس می‌شود. چند سال پیش فوتبال لیکس اطلاعاتی را منتشر کرد مبنی بر این‌که فلورنتینو پرز قراردادی هشت ساله با حقوق خالص 23 میلیون یورو در سال برای این ستاره پیشنهاد کرده است. این معامله همچنین شامل 5٪ هزینه برای نماینده او پدرش بود اما معامله عقب افتاد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала