پسر کوچک ترامپ بیماری کرونا را پشت سر گذاشت

© REUTERS / SARAH SILBIGERپسر کوچک ترامپ بیماری کرونا را پشت سر گذاشت
پسر کوچک ترامپ بیماری کرونا را پشت سر گذاشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پسر کوچک رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا هم به ویروس کرونا مبتلا شده بود.

به گزارش اسپوتنیک، ملانیا ترامپ در بیانیه‌ای که در وب سایت کاخ سفید منتشر شده، اعلام کرد بارون ترامپ پسر کوچک رئیس‌جمهور امریکا به کرونا مبتلا شده اما هیچگونه علائمی ناشی از کووید-19 بروز نداده است.

داکتر ترامپ: رئیس‌جمهور دیگر ناقل کرونا نیست  - اسپوتنیک افغانستان
داکتر ترامپ: رئیس‌جمهور دیگر ناقل کرونا نیست

همسر رئیس‌جمهور امریکا چهارشنبه شب اعلام کرد که پس از مثبت شدن آزمایش کرونای وی و دونالد ترامپ، از پسرشان بارون ترامپ نیز آزمایش کرونا گرفته شده است که آزمایش اول منفی بوده، اما در آزمایش بعدی مشخص شده که وی نیز همچون والدینش به کووید-19 مبتلاست.

ملانیا ترامپ گفت: «خوشبختانه او یک نوجوان قوی است و هیچ علائمی از بیماری نشان نداد. از یک لحاظ من خوشحالم که اکنون هر سه نفر ما با هم این مرحله را پشت سر گذاشتیم و توانستیم از یکدیگر مراقبت کنیم و وقت بیشتری را با هم بگذرانیم».

رئیس‌جمهور امریکا دو هفته پیش اعلام کرد که او و همسرش مبتلا به کووید-19 شده‌اند و به قرنطین خواهند رفت، اما فردای آن در پی وخامت حالش به شفاخانه نظامی والتر رید منتقل شد و تا دوشنبه در آنجا بستری بود.

پیش از این، سین کنلی، داکتر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که رئیس‌جمهور ترامپ براساس معیارهای مرکز کنترول و پیشگیری بیماری‌های این کشور می‌تواند به صورت امن از قرنطین خارج شود.

او گفته بود که نمونه‌های گرفته شده از ترامپ نشان می‌دهد که او دیگر خطری برای انتقال بیماری به دیگران به شمار نمی‌آید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала