Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام احساسی رونالدو به نیمار: «سقف تو آسمان است» + عکس

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار جونیور بازیکن برزیلی Russia World Cup Brazil - Mexico
نیمار جونیور بازیکن برزیلی   Russia World Cup Brazil - Mexico - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره پیشین تیم‌های رئال مادرید، بارسلونا و میلان در پیامی به نیمار رکورد جدیدش را تبریک گفت:

به گزارش اسپوتنیک، سه شنبه شب گذشته برازیل در دیدار مقابل پرو که با برد قاطع 4 بر 2 به پایان رسید، نیمار توانست هت تریک کند و تعداد گل‌های ملی خود را به عدد 64 برساند.

Бразильский футболист Неймар - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ادای احترام نیمار به مریخی پس از شکستن رکورد+عکس
رونالدو در پیامی اینستاگرامی تصویری از خوشحالی گل نیمار پس از یکی از گلهایش در تیم ملی برزیل را منتشر کرد و نوشت:«من برای تو کمال احترام را قائل هستم. زیاد بازی می کنی، پاس گل می دهی، پاس می دهی، دریبل می زنی و گل می زنی. سقف تو آسمان است. پرواز کن، پسر. عجب داستان زیبایی را نوشتی. یک بازیکن کامل که هر لحظه پخته تر می شوی. تو یک ستاره هستی. می دانی که پیراهن تیم ملی برازیل چه وزنی دارد و می توانی با فشار در بیرون زمین کنار بیایی.»
در ادامه پیام رونالدو امده است:«گاهی اوقات حتی کار کردن با توپ هم مشکل می شود. حالا به من بگو: از کجا آمده ایم و به کجا می رویم... چه کسی به ما گفته که دستیابی به چیزی غیرممکن است؟ به علایق تو اطمینان دارم چرا که استعداد متعلق به توست و هیچ کسی نمی تواند آن را از تو بگیرد. هنوز رکوردهای زیادی را می توانی بشکنی و گلهای زیادی می توانی به ثمر برسانی. باعث افتخار است که یک برزیلی را در قله ببینم.»

با هت تریک نیمار، او توانست از رونالدو دیگر اسطوره فوتبال برزیل که 62 گل برای تیم ملی این کشور به ثمر رسانده، عبور کند و به رده دوم جدول برترین گلزنان تاریخ فوتبال این کشور برسد و بدین ترتیب این بازیکن تبدیل به جدی‌ترین رقیب پله شود. پله اسطوره بزرگ فوتبال برزیل با 77 گل ملی صدرنشین جدول گلزنان تیم ملی فوتبال برازیل در تاریخ است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала