Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاپیتان شاهین آسمایی: اجازه نمی‌دهیم که جام از کابل بیرون شود

© AFFشاهین آسمایی
شاهین آسمایی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
 سرمربی و کاپیتان تیم شاهین آسمایی پیش از دیدار برابر سیمرغ البرز در نشست خبری حضور یافتند.

به گزارش اسپوتنیک، فینال فصل نهم لیگ برتر افغانستان قرار است روز جمعه در ورزشگاه فدارسیون فوتبال افغانستان برگزار شود. الیاس منوچهر سرمربی و فردین حکیمی کاپیتان شاهین آسمایی پیش از دیدار تیم شان برابر سیمرغ البرز در فینال فصل نهم لیگ برتر افغانستان در نشست خبری حضور یافتند و به پرسش‌های خبرنگارن پاسخ گفتند.

سرمربی تیم شاهین آسمایی در پاسخ این پرسش که آیا نگران واگذاری بازی به تیم حریف است، اظهار داشت:«ما با روحیۀ بلند و با آمادگی کامل در این بازی ظاهر خواهیم شد. تیم حریف نقطه ضعف‌های دارد. بهترین دفاع شان کارت سرخ گرفته و از بازی کنار گذاشته شده است.»
منوچهر در پیوند به اینکه آیا با همان ترکیب سابق وارد بازی برابر نماینده شمال خواهد شد، بیان داشت:«این بر می‌گردد به به شرایط بازی. با بررسی وضعیت و بازیکنان می‌توانیم سیتسم را عیار بسیازیم.»
فردین حکیمی، کاپیتان تیم شاهین آسمایی نیز در مورد بازی حساس تیمش در فینال فصل نهم لیگ برتر افغانستان گفت:«ما اجازه نمی‌دهیم که این بار جام از کابل بیرون شود. تیم هماهنگ است و با روحیه بسیار خوب برابر سیمرع البرز به میدان می‌ورویم.»
حکیمی در پاسخ به این پرسش که برخی از صفحات اجتماعی بر علیه شاهین آسمایی است و برخی ها می‌گویند که این تیم حمایت می‌شود، گفت:«این در دنیای فوتبال معمول است. وقتی یک تیم خوب بازی می‌کند مورد انتقاد طرفداران تیم حریف قرار می‌گیرد. تمامی تمرکز ما روی فینال است و تجربه خوبی نسبت به سیمرغ البرز در فینال داریم.»

نکتۀ حساس این نشست خبری، عدم حضور سرمربی و کاپیتان تیم سیمرغ البرز بود. بر اساس قوانین موجود در فوتبال، مربی و کاپیتان دو تیم باید در این نشست حضور می‌داشتند که بنا بر دلایل نامشخص از حضور در این نشست خود داری کردند.

فینال فصل نهم لیگ برتر افغانستان فردا ساعت پنج عصر میان تیم‌های شاهین آسمایی و سیمرغ البرز در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان برگزار می‌شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала