Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر بد برای رئالی‌ها؛ «هازارد» به ال‌کلاسیکو نمی‌رسد

© REUTERS / Andrew CouldridgeSoccer Football - Premier League - Brighton & Hove Albion vs Chelsea - The American Express Community Stadium, Brighton, Britain - January 20, 2018 Chelsea's Eden Hazard
Soccer Football - Premier League - Brighton & Hove Albion vs Chelsea - The American Express Community Stadium, Brighton, Britain - January 20, 2018 Chelsea's Eden Hazard  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره بلجیمی رئال مادرید به دلیل مصدومیت قصد ندارد به تمرینات برگردد.

به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد ستاره بلجیمی رئال‌مادرید هم‌اکنون مصدوم است و تنها دو هفته فرصت دارد تا به دیدار حساس با بارسا برسد اما گفته می‌شود هازارد قصد ندارد برای برگشت به تمرینات ریسک کند.

 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
فرصت اندکِ هازارد برای آماده شدن به ال‌کلاسیکو

زین‌الدین زیدان سرمربی کهکشانی‌ها نیز نمی‌خواهد به مهاجم خود فشار بیاورد. شماره هفت رئالی‌ها اوضاع بدی در این تیم تجربه کرده است. او در 11 ماه اخیر در چند مقطع، مصدوم شده و نتوانسته انتظارات مادریدی‌ها را برآورده کند. در حال حاضر هیچ تاریخی برای برگشت این ستاره همیشه مصدوم اعلام نشده و موضوع به این دلیل است که هیچ‌کسی در باشگاه رئال قصد ندارد این بازیکن را تحت فشار قرار دهد.

هنوز در این فصل برای رئال مادرید به میدان نرفته است زیرا درست زمانی که مصدومیت او از ناحیه مچ پا بهبود یافته بود، دوباره با آسیب دیدگی عضلانی روبرو شد. در این بین انتقادات زیادی از ستاره بلجیمی رئال مادرید مطرح شده اما تیبو کورتوا، هموطن او معتقد است که به زودی روزهای خوب هازارد در رئال مادرید آغاز خواهد شد.

یدار حساس تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال‌مادرید در روز سوم آبان‌ماه برگزار می‌شود. این دیدار اولین اِل‌کلاسیکو فصل جدید محسوب می‌شود.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала