Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند، گزینۀ اصلی رئال مادرید برای تقویت خط حمله

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عملکرد فوق العاده ارلینگ هالند در یک سال اخیر در رده باشگاهی و ملی باعث شده باشگاه های بزرگی امیدوار به جذب او در تابستان بعدی باشند، اما رئال مادرید در این مورد از بالاترین شانس برخوردار است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد باشگاه رئال مادرید و زین الدین زیدان نام مهاجم کشور ناروی را به عنوان گزینه اصلی خود برای هدف حمله بالاتر از کیلیان امباپه از پاری‌سن‌جرمن قرار داده و جذب او در تابستان سال 2021 را محتمل تر می دانند.

ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
رئال به دنبال شماره 9 و هالند پرشورترین ستاره در خط حمله

مینو رایولا، مدیر برنامه ایتالیایی در هنگام بسته شدن قرارداد انتقال ارلینگ هالند به دورتموند، برای برخی باشگاه ها از جمله رئال مادرید یک بند خرید 75 میلیون یورویی برای تابستان سال بعد قرار داده است. اما رئال مادرید قصد ندارد برای خرید این مهاجم گلزن جنجال به پا کند و هدف اصلی آنها مذاکره و جلب رضایت باشگاه آلمانی است.

این دو باشگاه از رابطه خوبی برخوردار هستند و به تازگی راینر، هافبک جوان رئال مادرید به صورت قرضی راهی دورتموند شده است. پس اگر رئال بخواهد انتقال ارلینگ هالند در تابستان سال بعد را نهایی سازد، به جای پرداخت بند آزادسازی 75 میلیون یورویی، به دنبال مذاکره مستقیم با مدیران دورتموند است. بدین ترتیب به نظر می رسد باشگاه اسپانیایی در نهایت مجبور به پرداخت رقمی بالاتر از 75 میلیون خواهد شد که البته انگار این شرایط مورد قبول فلورنتینو پرزقرار گرفته است.

بسیاری معتقدند ارلینگ هالند بهترین گزینه برای جانشینی کریستیانو رونالدو خواهد بود و او می تواند خلا یک ستاره گلزن را در برنابئو پر کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала