Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هواداران تیم ملی انگلیس: ونگر را می‌خواهیم!

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر آرسن ونگر Футбол. ЛЧ УЕФА. Матч "Шахтер" - "Арсенал"
آرسن ونگر    Футбол. ЛЧ УЕФА. Матч Шахтер - Арсенал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هواداران تیم ملی انگلیس در فضای مجازی خواستار اخراج ساوت‌گیت و حضور ونگر شدند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم انگلیس دیدار شب گذشته خود در چهارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌ها را مقابل دانمارک واگذار کرد تا حالا در رتبه سوم گروهش قرار گیرد و کاری سخت برای صعود داشته باشد. این شکست باعث بروز انتقاداتی تند علیه گرت ساوتگیت، سرمربی انگلیسی‌ها شد و هواداران به انتقاد از ترکیب انتخابی او و نمایش تیم ملی انگلیس پرداخت.

آرسن ونگر    Футбол. ЛЧ УЕФА. Матч Шахтер - Арсенал - اسپوتنیک افغانستان
ونگر: بایرن قدرتمند نیست، بارسا و رئال ضعیف شده اند

هواداران تیم ملی انگلیس پس از این شکست ناامیدانه، خواستار اخراج «گرت ساوتگیت» شدند. طرفداران انگلیس معتقدند این تیم انگیزه لازم برای موفقیت در رقابت‌های مختلف را ندارد. یکی از بیشترین انتقاداتی که آن‌ها به سرمربی تیم خود دارند این است که تیم انگلیس برای شروع بازی با ترکیبی به میدان می‌رود که هفت بازیکن دفاعی در آن حضور دارند.

طبق گزارش سان، بسیاری از هواداران تیم ملی پس از شکست انتقاد خود به تیم ملی را در فضای مجازی مطرح کردند و خواستار حضور آرسن ونگر در تیم ملی  شدند. سان در گزارش خود به بیش از چندین مورد توئیت در این رابطه اشاره کرده که در آن هواداران می‌‌خواستند سرمربی 70 ساله آرسنال که هم‌اکنون هدایت هیچ تیمی را بر عهده ندارد جانشین ساوتگیت شود.

ونگر هم‌اکنون به عنوان کارشناس در برنامه‌های تلویزیونی حضور دارد اما اعلام کرده اگر پیشنهاد خوبی به او ارائه شود حاضر است از تصمیم خود عقب‌نشینی کند و هدایت تیمی را برعهده گیرد. او سال‌ها در آرسنال حضور داشته و با توجه به آشنایی با فضای فوتبال انگلیس، مورد اعتماد بسیاری از هواداران سه شیرها است. باید دید در نهایت ساوتگیت به کار خود در انگلیس ادامه می‌دهد یا طبق درخواست هواداران به ونگر پیشنهاد مربیگری داده می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала