Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اوزیل از فهرست داخلی آرسنال خط خورد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر اوزیل
اوزیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسوت اوزیل تا سال جدید با تبعید از ترکیب آرسنال روبرو است و میكل آرتتا قرار است هفته‌ای 350 هزار پوند از تیم 25 نفره لیگ برتری خود بگذرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ به مسوت اوزیل اطمینان داده نشده که هفته آینده در لیست لیگ برتری آرسنال قرار خواهد گرفت.

اوزیل از ماه مارچ در این باشگاه بازی نکرده اما میکل آرتتا توضیح داده که او و مدافع این تیم سوکراتیس از برنامه‌های لیگ اروپا حذف شده‌اند تا این تیم بتواند از قوانین یوفا پیروی کند.

آرتتا پیش از اعلام اسامی 25 بازیکن خود در لیگ برتر در روز سه شنبه با همان دردسر روبرو است، گروهش شامل 19 بازیکن خارجی می‌شود. (دو بازیکن بیشتر از مجاز ثبت نام آنها)

آرتتا در پاسخ به این سوال که آیا اوزیل در آن حضور خواهد داشت گفت: "او تنها کسی نبود که در ترکیب لیگ اروپا نیست. تصمیم گیری برای من دشوار است زیرا کنار گذاشتن بازیکنان در ترکیب تیم جایی که آنها می‌دانند نمی‌توانند درگیر شوند، سخت است. من اصلاً این را دوست ندارم اما متأسفانه تصمیم باید گرفته شود زیرا تعداد بازیکنان خارجی بیش از حد داریم."

آرتتا که تیم‌اش روز شنبه به مصاف منچسترسیتی (رفت و برگشت) می‌رود به اوزیل و سوکراتیس گفته که آنها کنار گذاشته می‌شوند و اشاره کرد که دو ماه فُرصت دارند تا خود را ثابت سازند.

آرتتا گفت: "آنها باید به این تصمیم احترام بگذارند، سعی کنند بهترین راه ممکن را تمرین دهند تا آنجا که می‌توانند به تیم کمک کنند و ببینند چه اتفاقی می‌افتد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала