Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا به فکر جذب خامس بود

© REUTERS / Albert Geaخامس رودریگز
خامس رودریگز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در سال 2014، بارسلونا به فکر جذب خامس رودریگز بود اما به دلیل نگرانی از عدم هماهنگی او با سایر بازیکنان، از جذب او منصرف شد.

به گزارش اسپوتنیک، خامس رودریگز در جام جهانی 2014 برازیل، درخشش بی‌نظیری در ترکیب تیم ملی کلمبیا داشت و همین موضوع سبب شد تا باشگاه‌های بزرگ اروپا، به دنبال جذب او باشند.

خامس رودریگز - اسپوتنیک افغانستان
چشم تافی‌ها به ساق‌های خامس در دربی مرسی‌ساید

خامس اما با وجود تمایل تیم‌های بزرگ به خودش، از موناکو راهی رئال مادرید شد و درخشش قابل قناعت در سال‌های حضورش در ترکیب این تیم داشت.

تلگراف حالا در گزارشی مدعی شده که بارسلونا نیز قبل از رئال مادرید به دنبال این بازیکن بود، اما به دلیل نگرانی از عدم هماهنگی او با سایر بازیکنان به خصوص آندرس اینیستا که در آن زمان رهبر تیم بود، از جذب او منصرف شد.

گفته می‌شود که استعداد یاب‌های بارسلونا در آن زمان خامس را به مدیران این باشگاه پیشنهاد دادند اما تحلیل‌گران آبی‌اناری‌ها، سرعت و تاکتیک او را مناسب سبک تیکی تاکا ندانستند و همین موضوع سبب شد، بارسا به او پیشنهاد ارائه نکند.

این موضوع در زمان حضور پپ گواردیولا در بایرن مونیخ که با سبک تیکی تاکا شاگردانش را به زمین می‌فرستاد، ثابت شد و خامس نتوانست خودش را به سبک بازی باواریایی‌ها هماهنگ کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала