Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمدید پوگبا با شیاطین سرخ تا 2022؟

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن فرانسه
پل پوگبا بازیکن فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد می‌خواهد برای تمدید قرارداد پوگبا، با این بازیکن فرانسوی وارد گفتگو شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد اخیراً گفته است که یک روز بازی در رئال مادرید "یک رویا" است. اوله گونار سولسشایر معتقد است که برونو فرناندز هافبک اعتقاد خود به مربی تیم را از دست داده و حالا من‌یونایتد با تمدید قرارداد یک ساله پوگبا فکر می کند تا بتواند او را تا 2022 حفظ نماید.

این بازیکن 27 ساله در قراردادی با رکورد جهانی در سال 2016 از یوونتوس به اولدترافورد بازگشت و از آن زمان به طور منظم جدایی‌اش مورد گمانه زنی‌ها قرار گرفته است.

قرارداد پوگبا در اولدترافورد قرار بود تابستان سال آینده به پایان برسد اما یونایتد همانطور که انتظار می‌رفت، از گزینه خود برای تمدید قرارداد تا یک سال دیگر استفاده کرده است.

گزینه سال یک ویژگی است که در اکثر قراردادهایی که یونایتد هنگام عقد قرارداد با بازیکنان توافق می‌کند، با کنترل باشگاه بر این بند است.

اعتقاد بر این است که این معامله قبل از این‌كه پوگبال در مورد آینده‌اش هنگام تعطیلات بازی‌های ملی صحبت كند هنگامی كه او ایده بازی در رئال مادرید را بیان كرد، دامن زده شده است.

اوله گونار سولسشایر سرمربی یونایتد در نشست خبری جمعه که پیش نمایش سفر به نیوکاسل بود راجع به این نظرات گفت: "پل بازیکن ما است، او برای دو سال دیگر اینجا خواهد بود و من مطمئن هستم که پل تمرکز خود را بر این گذاشته تا بهترین تلاش خود را برای ما انجام دهد و ما می‌خواهیم بهترین‌های پل را ببینیم. بنابراین در چند سال آینده مطمئن هستم که ما بهترین نتیجه را از او خواهیم گرفت."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала