دستور رئیس جمهور غنی: در برابر جرایم به گونه جدی اقدام شود

© @https://twitter.com/ARG_AFG دستور رئیس جمهور غنی: در برابر جرایم به گونه جدی اقدام شود
 دستور رئیس جمهور غنی: در برابر جرایم به گونه جدی اقدام شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور کشور در واکنش به افزایش جرایم جنایی و ناامنی‌ها در شهر کابل به تیم امنیتی کابل دستور داده که در برابر جرایم به گونه جدی و عاجل اقدام شود.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از دفتر رسانه‌ای ارگ، نشست امنیتی به ریاست اشرف غنی، رئیس جمهور کشور به منظور بحث روی اتخاذ تدابیر بهتر برای تامین امنیت کابل و تطبیق میثاق امنیتی، در ارگ برگزار شد.

در این نشست که در آن داکتر حمدالله محب مشاور امنیت ملی و مسئولین ارگان های امنیتی و دفاعی کشور حضور داشتند، ابتدا تیم امنیتی کابل در مورد برنامه های امنیتی، مبارزه با جرایم و تروریزم و عملی کردن میثاق امنیتی، صحبت کردند.

آنان در رابطه به بازداشت دهها تن از مجرمین در شهر کابل، گشت زنی‌های پولیس و مسئولیت‌های که در برابر شکایات مردم دارند، گزارش خویش را به رئیس جمهور ارائه کردند.

دیدار اشرف غنی با شش تن از اشتراک کنندگان ممتاز کانکور امسال - اسپوتنیک افغانستان
دیدار اشرف غنی با شش تن از اشتراک کنندگان ممتاز کانکور امسال

سپس رئیس جمهور غنی صحبت کرد و ضمن تاکید بر خنثی سازی فعالیت‌های تروریستی، دفع و طرد حملات دشمن و تطبیق و تداوم میثاق امنیتی، گفت که در قسمت امنیت کابل تلاش های بیشتر صورت گیرد و در برابر جرایم به گونه جدی و عاجل اقدام شود.

آقای غنی افزود که باید امنیت روانی مردم تامین گردد، از تکنالوژی در تامین امنیت کابل استفاده شود، میثاق امنیتی به گونه درست عملی گردد و تفکیک وظایف صورت گیرد و همچنان تغییر اساسی در پولیس کابل به میان آید تا با ابعاد مختلف جرایم مبارزه شود.

رئیس جمهور غنی به تیم امنیتی کابل هدایت داد تا در زمینۀ جلوگیری از غصب زمین توجه بیشتر نمایند و در تامین امنیت ولسوالی های کابل به گونه جدی اقدام کنند.

این در حالی است که در این اواخر جرایم جنایی در شهر کابل به شدت افزایش یافته است و این مساله باعث نگرانی شدید شهروندان شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала