Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: هالند بازیکن من نیست اما عالی است

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در کنفرانس خبری قبل از دیدار با کادیز به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید مشتاق است شماره 9 جدید را به خدمت بگیرد تا ابتدا با او زندگی مشترک و سپس سرانجام جایگزین کریم بنزما شود و زین الدین زیدان که یکی از افراد مرتبط با ارلینگ هالند مهاجم بوروسیا دورتموند است امروز او را یک بازیکن با استعداد عنوان کرد تا شایعات پیوستن او به رئال را بیشتر سازد.

هالند در حالی که وظیفه ملی برای ناروی داشت با مارتین اودگارد بازی‌ساز رئال مادرید پیوست و این دو نتیجه خاص را در مقابل رومانیا به وجود آوردند.

زیدان در کنفرانس مطبوعاتی جمعه قبل از بازی گفت: "مارتین کمی متفاوت در یک خط چهار نفره [در سیستم 4-4-2] بازی کرد. هالند بازیکن من نیست اما خوب است. چه می‌توانم بگویم؟"

سرمربی رئال مادرید ممکن است اکنون با یوویچ مشکلی نداشته باشد اما او اعتقاد ندارد که هنگام ایجاد انگیزه در او با مشکل روبرو خواهد شد. زیدان تأیید کرد: "اینطور نیست، یوویچ بازیکن مادریدی است. من از یوویچ خواسته‌ام، پس همه می‌توانند نظر دهند. صحبت‌های بیهوده پیچیده است. اینطور نیست؟ اما اشکالی ندارد."

کیلیان امباپه به طور علنی تحسین خود را نسبت به دو اسطوره رئال مادرید کریستیانو رونالدو و لوکا مودریچ در بازی‌های ملی اعلام کرد که این موضوع هنوز شایعات بیشتری را در مورد پیوستن ستاره پاری‌سن‌ژرمن به لوس بلانکوس در یک حرکت سرشار از پول مطرح کرده اما زیدان فکر نمی‌کند این مسئله روی رختکن فعلی رئال مادرید تأثیر بگذارد: "نه این همیشه اتفاق افتاده است. گروه تا آخر بجنگند."

رئال مادرید روز شنبه در اولین مسابقه خود از زمان تعطیلات بازی‌های ملی به مصاف کادیز می‌رود و بسیاری از بازیکنان زیدان در حال انجام وظیفه بین المللی بوده‌اند به این معنی که او تعداد تمرینات خود را کاهش داده است.

زیدان خاطرنشان کرد: "ما می‌دانیم که این تمرینات [در زمان استراحت] بدون 12 یا 14 بازیکن است اما همه آنها خوب پیش رفتند. این همه چیز است که وجود دارد. فردا ما یک بازی داریم و اکنون یک بازی از هفت تایی [قبل از وقفه بازی‌های ملی بعدی]."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала