Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش سرمربی یونایتد به ابراز علاقۀ پوگبا به رئال

© AFP 2023 / Glyn KirkТренер "Манчестер Юнайтед" Уле Гуннар Сульшер во время матча с "Челси"
Тренер Манчестер Юнайтед Уле Гуннар Сульшер во время матча с Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اوله گونار سولسشر در مورد آینده پوگبا و علاقه او به رئال مادرید صحبت کرد و مدعی شد که این بازیکن تا پایان قراردادش در این تیم خواهد ماند.

به گزارش اسپوتنیک، پوگبا یکی از اهداف اصلی زین‌الدین زیدان برای تقویت خط میانی رئال مادرید است، هافبکی که بارها مورد تحسین سرمربی کهکشانی‌ها قرار گرفته است. این هافبک 27 ساله در تابستان اخیر هم به شدت مورد توجه دو باشگاه رئال مادرید و یوونتوس قرار داشت اما در نهایت این باشگاه منچستریونایتد بود که موفق شد ستاره خط میانی خود را حفظ کند.

پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
خبر بد به زیدان؛ کاتالان‌ها پوگبا را می‌خواهند

این بازیکن چند روز قبل بار دیگر به رئال مادرید ابراز علاقه کرد و به زیدان سیگنال فرستاد که آماده پیوستن به این باشگاه است.

حالا اوله گونار سولسشر سرمربی شیاطین سرخ در مورد آینده پوگبا و علاقه او به رئال مادرید واکنش نشان داد و مدعی شد که این بازیکن تا پایان قراردادش در این تیم خواهد ماند.

او در این مورد گفت:"  پل بازیکن ماست. او به مدت دو سال دیگر نیز در همین تیم حضور خواهد داشت. من اطمینان دارم که پل روی انجام بهترین بازی برای ما تمرکز دارد و ما می‌خواهم بازگشت او به دوران اوجش را ببینیم و اطمینان دارم که این اتفاق در چند ماه آینده رخ خواهد داد و او عملکردی بسیار خوب برای ما خواهد داشت".

این در حالی‌ست که بارسلونا نیز به این بازیکن خلاق علاقه دارد و می‌خواهد در تابستان آینده او را به خدمت بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала