Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یووه با 400 میلیون به دنبال امباپه

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر امباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه فوتبال وونتوس با ارزش 400 میلیون می‌خواهد که کیلیان امباپه را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ نشریه میرور انگلستان در گزارشی مدعی شده که یوونتوس قصد دارد بازار نقل و انتقالات را منفجر کند و 400 میلیون یورو برای جذب کیلیان امباپه  پیشنهاد بدهد که البته در این راستا کریستیانو رونالدو نیز دخیل خواهد شد.

طبق گزارش میرور، وکیا سیگنورا قصد دارد برای عملی کردن انتقال امباپه در عملیاتی که در آن کریستیانو به پاری‌سن‌ژرمن خواهد رفت 397 میلیون یورو پیشنهاد بدهد. در ایتالیا توتواسپورت اطمینان می‌دهد که یووه می‌خواهد از این عملیات جلو بیفتد و بنابراین به گران ترین خرید تاریخ دست یابد. در حالی‌که پیش از این پی‌اس‌جی 222 میلیون برای خرید نیمار پرداخت کرده بود. امباپه تا جون 2022 با PSG قرارداد دارد بنابراین تابستان بعدی در مورد آینده او تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

میرور نام کریستیانو را به عنوان بخشی از توافق نامه امباپه برای پیوستن به یوونتوس درج کرده است. فوق ستاره پرتگالی قبلاً در گذشته با پی‌اس‌جی ارتباط داشت تا جایی که رسانه‌های انگلستانی در مورد خورخه مندس نماینده این بازیکن خبرهایی نشر کردند که گویا او "گفتگوهایی" با تیم پاریسی در تابستان گذشته داشته است. در حالی‌که مبارزه برای جذب امباپه باعث می‌شود یوونتوس به مصاف رئال مادرید و لیورپول برود. مرد فرانسوی بیش از یک پیام به مسولان تیم زیدان ارسال کرده که به او اجازه می‌دهد خود را دوست داشته باشد. آخرین پیام پس از انتشار عکس با مودریچ پس از بازی با کرواسیا در لیگ ملت‌ها.

روابط خوب کلوپ با بازیکن و خانواده‌اش به نفع تیم انگلیسی است. در صورت به دست آوردن ستاره فرانسوی، وکیا سیگنورا مجبور است مشکل حقوقی و دستمزد تولیدی خود را حل کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала