ساخت پناهگاه‌های امن در امریکا برای بی‌نظمی احتمالی پس از انتخابات

© AFP 2023 / Robyn Beckساخت پناهگاه‌های امن در امریکا برای بی‌نظمی احتمالی پس از انتخابات
ساخت پناهگاه‌های امن در امریکا برای بی‌نظمی احتمالی پس از انتخابات - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمپنیFortitude Ranch گفته است که برای امن بودن مشتریان خود پناه‌گاه می‌سازد.

به گزارش اسپوتنیک، آلیشا کاچوئلا معاون شرکت Fortitude Ranch، گفته است که در صورت بروز حوادث پس از انتخابات، از ترس ناآرامی و سایر موارد اضطراری 3 نومبر از مشتریان خود استقبال خواهد کرد.
کاچوئلا گفت: "در سوم نومبر در صورت بروز ناآرامی های داخلی و اجتماعی و جنگ داخلی فصل بقا خود را آغاز می‌کنیم. آینده ما را هیچ کس نمیداند. ما می خواهیم که مشتریان ما تا آنجا که ممکن است در امان باشند، به ویژه آنهای که در یک مکان ناامن مانند یک شهر بزرگ قرار دارند."

مشارکت در انتخابات زودهنگام امریکا؛ بیش از 14 میلیون نفر رای دادند - اسپوتنیک افغانستان
مشارکت در انتخابات زودهنگام امریکا؛ تاکنون بیش از 14 میلیون نفر رای دادند

انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در تاریخ 3 نوامبر در برابر درگیری شدید سیاسی و اعتراضات گسترده در ماه های اخیر برگزار خواهد شد که در برخی موارد با آشوب ، سرقت و خشونت همراه بوده است.
برخی از اشخاص در این کشور گفته اند که ممکن است یک فاجعه گسترده در ایالات متحده یا در جهان رخ دهد، که در صورت عدم وجود فن آوری های آشنا، ساکنان را مجبور به جنگ با یکدیگر برای غذا و منابع می کنند. معمولاً "پناهگاه‌های امن" مجهز به آخرین فن‌آوری زیرزمینی با سیستم های پشتیبانی از زندگی و حتی اگر شرایط لوکس زندگی نباشد، راحت است. با این حال، چنین پناهگاهی برای یک خانواده می تواند میلیون ها دلار ارزش داشته باشد.
Fortitude Ranch یک مدل تجاری کاملاً متفاوت را انتخاب کرد: شرایط زندگی نسبتاً اسپارتی، نه لزوماً در سنگرهای عمیق ، بلکه نه برای میلیون ها دلار ، بلکه با پرداخت ماهانه حدود 1000 دالر در سال.
اما در عین حال، پناهگاه‌ها وعده می‌دهند اگر فاجعه ای رخ دهد همه اعضای باشگاه را بپذیرند. هر پناه‌گاه می‌تواند حداکثر 500 نفر را در خود جای‌دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала