Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شاهین 1 سیمرغ 0؛ پرواز شاهین با عبور از سیمرغ بر فراز لیگ برتر افغانستان + عکس

© Photo / APLقهرمانی تیم شاهین در فصل نهم لیگ برتر
قهرمانی تیم شاهین در فصل نهم لیگ برتر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم شاهین آسمایی با تنها گل فردین حکیمی دیدار نهایی لیگ برتر را برابر سیمرغ البرز به پیروزی رسید و به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک؛ دو تیم فوتبال شاهین آسمایی و سیمرغ البرز دیدار نهایی فصل نهم لیگ برتر فوتبال کشور را راه اندازی کردند که نیمه اول 1-0 به سود کابلی‌ها خاتمه یافت.

این بازی که در ورزشگاه فدراسیون فوتبال با حضور بی‌شمار هواداران و مسولان حکومتی راه اندازی شد تیم شاهین برتری محسوسی نسبت به حریف داشت در حالی‌که نماینده شمال از فرصت‌های به دست آمده خود خوب سود نبرد.

در این دیدار و در دقیقه 17 بازی داور ضربه آزاد گرفت که با برخورد به دست مدافع سیمرغ داور در کنار خط جریمه ضربه دیگری را اعلام داشت که فردین حکیمی کاپیتان شاهین آسمایی در دقیقه 19 بازی به زیبایی و ضربه مستقیم دروازه نماینده شمال را باز کرد تا حساب کار 1-0 شود.

در دقیقه 21 بازی فرصت خوبی روی ارسال کرنر برای سیمرغ به دست آمد که کاوش حیدری با واکنش عالی ضربه سر بازیکن حریف را دفع کرد.

در دقیقه 32 بازی گلی برای شاهین به دست آمد که در یک تصمیم مشکوک داور کناری مردود خوانده شد.

دو دقیقه بعد زین الدین شریفی در مقابل دروازه به توپ خوبی دست یافت اما ضربه او با فاصله اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیمه اول ضربه آزاد برای تیم سیمرغ به دست آمد که کاوش با واکنش خود آنرا دفع کرد ولی در مرحله دوم بازیکنان این تیم در آفساید قرار گرفتند تا نتیجه کار همچنان 1-0 باشد.

در ادامه تلاش دو تیم بدون نتیجه ماند تا شاهین آسمایی 1-0 برنده به رختکن برود.

نیمه دوم را شاگردان منوچهر هجومی‌تر آغاز کردند و بارها تا باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما در تمام کردن کار ناکام بودند.

در دقیقه 64 جدید بازی فرصتی برای طلایی پوشان رخ داد که دروازه‌بان آنرا به خوبی دفع نمود.

در دقیقه 65 بازی با تصمیم داور بازی برای لحظاتی متوقف شد که دلیل واضح نشد اما در دقیقه 69 کار ادامه یافت.

بارها شاهینی‌ها برای گل‌زنی پیش رفتند اما در دو موقعیت پشت سر هم سیمرغ صاحب توپ شد که آنرا دروازه‌بان دفع نمود تا نتیجه 1-0 حفظ شود.

با وجود آنکه در ده دقیقه‌ی پایانی فشار حملات سیمرغ البرز روی دروازه کاوش بیشتر شده بود اما تغییری در نتیجه نیامد و بازی با تنها یک گل به سود شاهین خاتمه یافت تا تیم شاهین بار دیگر به جام قهرمانی لیگ برتر بوسه بزند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала