Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: تلاش می‌کنم بیشتر در خدمت تیم باشم

© REUTERS / Albert GeaEl futbolista Lionel Messi durante una presentación
El futbolista Lionel Messi durante una presentación - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی در گفت‌و گو با یکی از مجله‌های مطرح کشور آرجانتین، مدعی شد که حالا به گُل‌زنی زیاد فکر نمی‌کند و تلاش دارد تا در خدمت تیم باشد.

به گزارش اسپوتنیک، لاگارگانتا پودروسا، یکی از مطرح‌ترین مجله‌های چاپی کشور آرجانتین است که با شخصیت‌های بزرگ و مهم این کشور هر ماه گفت‌و گو انجام می‌دهد و به مشکلات اجتماعی، سیاسی و ورزشی می‌پردازد.

شماره صدم این مجله روز گذشته با قرار گرفتن عکس مسی روی جلد آن به چاپ رسید و این بازیکن پس از 9 سال دوباره با این مجله گفت‌و گو انجام داد.

کاپیتان تیم ملی آرجانتین و بارسلونا، در این گفت‌و گودر موارد مختلف صحبت کرد و مدعی شد که نسبت به گذشته کم‌تر به گُلزنی فکر می‌کند و تلاش دارد تا بیشتر به هم‌تیمی‌هایش کمک کند.

او گفت:« امروز کمتر به گُلزنی فکر می‌کنم و سعی دارم تا بیشتر در خدمت تیم باشم.»

مسی در ادامه در مورد بحران کرونا و کمک‌هایی که او در آن زمان انجام داد نیز صحبت کرد و چنین گفت:" خیلی مهم است که به افرادی که نیاز دارند تمام کمک لازم را داشته باشی تا به نیازهای اولیه همچون آب، برق و غذا دسترسی کامل داشته باشند."

این در حالی‌ست که در این اواخر مشکلات زیادی را در بارسلونا متحمل شد و به دلیل عدم گُلزنی این بازیکن در چند بازی آخر شدیداً مورد انتقاد قرار داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала