ترامپ: در صورت پیروزی بایدن شاید آمریکا را ترک کنم

© REUTERS / Carlos Barria ترامپ: در صورت پیروزی بایدن ممکن آمریکا را ترک کنم
ترامپ: در صورت پیروزی بایدن ممکن آمریکا را ترک کنم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور آمریکا ضمن تمسخر بایدن و خجالت‌آور خواندن باخت در مقابل او، گفت در صورت شکست در مقابل نامزد حزب دموکرات شاید مجبور شود آمریکا را ترک کند.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در یک تجمع انتخاباتی در جورجیا با طنز و کنایه گفت در صورتی که در مقابل نامزدی مثل «جو بایدن» رقابت‌های انتخاباتی را واگذار کند، دیگر جایی برای او در آمریکا نخواهد بود.

 بایدن: ترامپ توله سگ پوتین است - اسپوتنیک افغانستان
بایدن: ترامپ "توله سگ پوتین" است

وی بار دیگر با توجه به اینکه جو بایدن رقیب  دموکرات او، حتا زمانی که در نزدیکی او هیچ کسی حضور ندارد از ماسک محافظتی استفاده می کند گفت: «نباید در این باره شوخی کنم، می‌دانید چرا؟ رقابت با بدترین کاندیدا در تاریخ سیاست، فشار زیادی به من وارد کرده است. آیا می‌توانید تصور کنید که من شکست بخورم؟ می‌دانید در این صورت تمام زندگی خود را باید چه کار کنم؟ باید بگویم که من به بدترین کاندیدا در طول تاریخ سیاست باختم. احساس چندان خوبی نخواهم داشت».

ترامپ افزود: «شاید مجبور شوم کشور را ترک کنم؟ نمی‌دانم».

دونالد ترامپ در سخنرانی های خود به طور مداوم بایدن را مورد تمسخر قرار داده و باخت در مقابل او را خجالت‌آور توصیف نموده است.

این در حالی است که ترامپ در نظرسنجی‌های انتخاباتی در فاصله کمتر از سه هفته مانده تا انتخابات آمریکا از بایدن عقب است و ستاد انتخاباتی وی 135 میلیون دالر کمتر از نامزد حزب دموکرات درآمدزایی کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала