Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نبود دی‌بروین و ژسوس در چند بازی با سیتی

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر دی بروین
دی بروین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا تأیید می‌کند که وی گابریل ژسوس و دی بروین را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی اعلام کرده دی‌بروین و ژسوس را به خاطر مصدومیت برای چندین بازی لز دست داده است.

پپ گواردیولا تایید کرد که کوین دی بروین را برای "چندین بازی" در بازگشت به لیگ برتر از بازی‌های ملی (مصدوم) از دست داده است و گابریل ژسوس هم نخواهد داشت. مربی کاتالان در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از بازی با آرسنال صحبت کرد و در مورد وضعیت تیم‌اش گفت: "آنها از تیم‌های ملی بهتر از تعطیلات ماه سپتامبر که برخی از مصدومیت ها داشتیم برگشته‌اند. دی بروین مصدوم است. او برای چندین بازی غایب خواهد بود اما نه برای مدت طولانی. گابریل نیز مصدوم است. در برخی از عضلات آسیب دیدگی وجود دارد که اگر خود را مجبور کنید می‌توانید مدت طولانی‌اش از دست بدهید پس باید مراقب باشیم."

رویکرد به مصدومیت؟: "من سعی خواهم کرد تا آنجا که ممکن است حمله کنم و هرچه بهتر دفاع کنم. ما به امتیازات احتیاج داریم و لیگ قهرمانان دور از گوشه ست، ما وقت تفکر نداریم."

مصدومیت آگوئرو: "او خوب تمرین می‌کند، ما خوشحال هستیم. همه تیم‌ها به مهاجمان احتیاج دارند من از دیدن او پس از این مدت طولانی بسیار خوشحالم."

میکل آرتتا: "همه ما که او را می‌شناسیم تردیدی نداریم که به چه چیزی دست می‌یابد. او در آرسنال یک تناسب خارق العاده است. او یک رقیب، یک مبارز است و می‌داند در زمین چه می‌خواهد. ما از آنچه در لندن بدست آورده بسیار خوشحالیم."

پروژه تصویر بزرگ: "من بهترین چیزها را برای دنیای فوتبال و فوتبال انگلستان می‌خواهم. در مورد Big Picture چیز زیادی نشنیدم اما من طرفدار رده‌های جوانان هستم زیرا از آنجا آمده‌ام."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала