Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار برای بازی با یونایتد آماده است

© © Manu Fernandez / Pool via REUTERSÇempionlar Liqasında final həyəcanı: "Bavariya" tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu
Çempionlar Liqasında final həyəcanı: Bavariya tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
توماس توخل، مربی پاریسن جرمن میگوید نیمار برای رویارویی با منچستریونایتد آماده است.

به گزارش اسپوتنیک، توماس توخل اصرار داشت نیمار ستاره پاری سن جرمن پس از استراحت در برابر نیمس آماده رویارویی با منچستریونایتد خواهد بود. نیمار در بازی شب گذشته که PSG  با پیروزی 4-0 در مقابل نیمس با درخشش کیلیان امباپه به برتری دست یافت حضور نداشت.

PSJ klubunun bayrağı - اسپوتنیک افغانستان
پیروزی پاریسی‌ها در شب درخشش امباپه

این بازی در لیگ 1 تنها سه روز پس از آن رخ داد که نیمار در مقدماتی جام جهانی در لیما مقابل پرو هت تریک کرد تا از رونالدو نازاریو عبور کند و به دومین گلزن برتر برازیل تبدیل شود.

توخل گفت که تصمیم گرفته فوروارد خود را استراحت دهد، اما انتظار دارد نیمار برگردد وقتی PSG روز سه شنبه در خانه منچستر یونایتد رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را آغاز کند.

سرمربی پاری سن جرمن گفت: "نه هیچ مشکلی ندارد. ما مثل هم با کیلیان صحبت کردیم."

"ما یک بحث صادقانه داشتیم و من تصمیم گرفتم که امروز او استراحت کند. او فردا با ما خواهد بود. او تمرین می کند و برای بازی مقابل منچستر یونایتد آماده می شود.

"او مطمئناً در زمین خواهد بود."

پاری سن ژرمن در چهار بازی از هفت بازی لیگ در این فصل نیمار را نداشته و 3 پیروزی کسب کرده است. آنها بدون او به طور متوسط ​​دو گل در هر بازی به ثمر رسانده اند، اما وقتی او در این فصل در لیگ بازی کند، این میانگین به 2.7 می رسد.

گل های بیشتر بدون نیمار

فصل گذشته PSG بدون نیمار در 12 بازی لیگ 1 75 درصد پیروزی داشت، در حالی که هنگام حضور در این بازی 86.7 درصد بود. با این حال، آنها بدون او گل های بیشتری زدند (2.9 گل در هر بازی در مقابل 2.7 گل).

در غیاب نیمار برابر نیمس، امباپه پا به میدان گذاشت و دو گل به ثمر رساند که الساندرو فلورنزی و پابلو سارابیا نیز گلزنی کردند که در دقیقه 12 لوک لاندر، مدافع این تیم از زمین مسابقه اخراج شد.

توخل مملو از تمجید از بازیکن ملی پوش فرانسوی بود که در این فصل در چهار بازی لیگ یک تا چهار گل و سه پاس گل دارد.

وی گفت: "انجام کارهایی که امروز انجام داده ایم در تمام فصول ممکن نخواهد بود. من دیروز با او [امباپه] صحبت کردم و با مسئولیت هایی این تصمیم را گرفتیم."

"او گفت که احساس خوبی دارد و واقعاً دوست دارد بازی کند. او بازیکنی است که می تواند تفاوت را ایجاد کند. این همان کاری است که امروز انجام داد. و عالی بود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала