Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند را با مسی و لواندوفسکی مقایسه نکنید

© REUTERS / WOLFGANG RATTAY Borussia Dortmund PSJ oyunu
 Borussia Dortmund PSJ oyunu - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی سابق ردبول سالزبورگ می‎‌گوید که نباید ارلینگ هالند با دیگر ستاره‌های فوتبال مقایسه شود و او باید با معیارهای مورد قضاوت قرار گیرد.

به گزارش اسپوتنیک،  ارلینگ هالند، پدیده جوان بوروسیا دورتموند که زمستان گذشته از سالزبورگ اتریش به  این تیم پیوسته، درخشش بی‌نظیری با پیراهن زنبورها داشته و در این مدت کوتاه توجه تیم‌های بزرگی را به خودش جلب کرده است.

ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
هالند، گزینۀ اصلی رئال مادرید برای تقویت خط حمله

این ستاره جوان همچنان با ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال چون رونالدو، مسی و لواندوفسکی مقایسه می‌شود و کارشناسان معتقد اند که این بازیکن جای یکی از بزرگان را در آینده نزدیک پُر خواهد کرد.

مارکو رز، سرمربی سابق ردبول سالزبورگ که از سال 2017 تا 2019 هدایت این تیم را به عهده داشت، معقتد است که ارلینگ هالند باید با معیارهای خودش قضاوت شود و نباید او را با بازیکنانی چون روبرت لواندوفسکی یا لیونل مسی مقایسه کرد.

او در این مورد به گُل گفت:" هالند بازیکنی باورنکردنی است. او مصدوم به سالزبورگ آمد، برای موفقیت جنگید و سپس جدا شد. او در سن کم می‌تواند تیمش را روی شانه‌هایش جلو ببرد و انرژی بی اندازه‌ای نشان می‌دهد. او همچنین بازیکن جذابی‌ست. اما همچنان چیزهای بسیاری وجود دارد که باید آنها را یاد بگیرد و از این موضوع نیز باخبر است. امروزه شاید او یکی از بازیکنانی باشد که بسیار به چشم می‌آید و با بازیکنان بزرگی چون روبرت لواندوفسکی و لیونل مسی مقایسه می‌شود اما من او را به آن شکل نمی‌بینم".

هالند در حالی‌ با بازیکنان بزرگ جهان فوتبال مقایسه می‌شود که در بسیار از موارد بهتر از آن‌ها کار کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала