Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان نیمه اول؛ مصدومیت فن دایک و کامبک اورتون

© AFP 2023 / Javier SorianoИгроки во время матча между командами "Ливерпуль" и "Атлетико Мадрид" на стадионе в Ливерпуле
Игроки во время матча между командами Ливерпуль и Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیورپول در دیدار امروز برابر اورتون در دقیقه 11 مجبور به تعویض ویرجیل فن دایک به دلیل مصدومیت شد اما پیکفورد به لطف کمک داور ویدیویی از اخراج و پنالتی فرار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سرخپوشان با یک گل توسط سادیو مانه در دقیقه سوم بازی پیش بودند که صحنه بحث برانگیز رخ داد. تیم یورگن کلوپ در پی به ثمر رساندن گل دوم بود که مدافع هلندی روی ضربه جردن پیکفورد دچار مصدومیت شد.

فن دایک در پی رسیدن به توپ روی تیر دورتر بود که دروازه‌بان تیم ملی انگلیس با سرعت خودش را به مدافع میانی حریف رساند و روی او خطا کرد. در روزهای اخیر انتقادات بسیاری از پیکفورد صورت گرفته و پیش از اعلام تصمیم نهایی نیز بسیار ناراحت و نگران به نظر می‌رسید. اما در نهایت کمک داور ویدیویی نیز تصمیم کمک داور بازی مبنی بر آفساید بودن صحنه را تایید کرد.

این اتفاق باعث شد که پیکفورد از خطر اعلام پنالتی و همچنین کارت قرمز احتمالی فرار کند. با این حال مصدومیت فن دایک به حدی جدی بود که نتوانست به حضورش در زمین ادامه بدهد و یورگن کلوپ ناچار به انجام تعویض شد و این اتفاق خیلی زود تاثیرش را در تیم نشان داده و اورتون موفق شد در دقیقه 19 گل تساوی را به ثمر برساند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала