Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی 3 – ساوتهمپتون 3؛ توقف آبی‌ها برابر قدیس‌ها در دقیقه پایانی

© AP PhotoChelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga screams at the bench after refusing to be substituted at Wembley on 24 February 2019
Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga screams at the bench after refusing to be substituted at Wembley on 24 February 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آبی‌های لندن در ورزشگاه استمفورد بریچ، پیروزی را با تساوی مبدل کردند و دو امتیاز مهم را از دست دادند.

به گزارش اسپوتنیک، در دومین بازی از هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، شام امروز چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان ساوتهپتون بود که این بازی با تساوی 3 - 3 خاتمه یافت.

در این دیدار چلسی توسط تیمو ورنر در دقایق 15 و 29 پیش افتاد، اینگس اما یکی از گُل‌ها را جبران کرد و آبی‌ها با پیروزی راهی رختکن شدند.

 در نیمه دوم چارلی آدامز با گلزنی در دقیقه 57 کار را برای ساوتهمپتون به تساوی کشاند، اما کای هاورتز دیگر ستاره آلمانی چلسی دوباره این تیم را پیش انداخت.

در دقایقی پایان بازی در حالیکه همه چلسی را پیروزی میدان می‌دانستند، یانیک وسترگارد سومین گل ساوتهمپتون را زد و دوباره همه چیز به تساوی کشیده شد.

در ادامه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند و امتیازها تقسیم شد.

چلسی با این تساوی هشت امتیازی شد و فعلا در رتبه ششم جدول قرار گرفت هر چند که تیم های دیگری نظیر تاتنهام و لیدز می توانند آنها را به رتبه های پایین تری بفرستند.

ساوتهمپتون نیز با 7 امتیاز در رده دهم قرار گرفت و جایگاهش را بهبود بخشید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала