Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد برای دزدیدن بیل از دست رئال تمام سعی اش را کرد

© AFP 2023 / Geoff CaddickНападающий сборной Уэльса Гарет Бейл во время тренировки
Нападающий сборной Уэльса Гарет Бейл во время тренировки  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیوید مویس تایید کرد که گرت بیل شانس حضور در منچستریونایتد در آغاز دوران حضور او در این تیم را داشت اما پیوستنش به رئال مادرید را تصمیم درستی خواند.

به گزارش اسپوتنیک، بیل آماده است تا در روز یکشنبه برابر وستهام به میدان برود و سرمربی اسکاتلندی این تیم درباره علاقه‌اش به حضور او در اولدترافورد در زمان حضورش در این ورزشگاه صحبت کرده است.

مویس مدعی شده که بیل اولین بازیکنی بود که او تلاش کرد در دوران هدایت شیاطین سرخ به جمع بازیکنان این تیم اضافه کند و فکر می‌کند که باشگاه این موقعیت را نیز داشت که رئال مادرید را در خرید بازیکن ولزی شکست دهد و این بازیکن را جذب کند.

​اما بیل در نهایت تصمیم گرفت به سانتیاگو برنابئو ملحق شود و مویس احساس می‌کند که این تصمیم کاملا درست بوده است. او گفت: " گرت بیل اولین نامی بود که وقتی این شغل را پذیرفتم به آن فکر کردم. فکر کردم که گرت بیل بازیکن منچستریونایتد خواهد بود. او سبک درستی برای حضور در تیم داشت. یونایتد با بازیکنانی چون جرج بست و رایان گیگز ید طولایی در بازیکنان درخشان در بال داشته و بسیاری دیگر را نیز پرورش داده است. من می‌خواستم بیل اولین خریدم باشد. اما او با رئال به توافق رسیده بود. سعی کردم هایجکش کنم. منچستریونایتد پیشنهاد بالاتری از رئال مادرید داد. آنها پیشنهاد پول بیشتری به بازیکن دادند. ما تمام تلاشمان را کردیم. حتی هلیکوپتری در زمین تمرین برای انتقال او داشتیم. فکر می‌کردیم شانسی خواهیم داشت. اما او رئال مادرید را انتخاب کرد و انتخاب بسیار درخشانی بود چون 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان به دست آورد. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала