Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اورتون 2 – لیورپول 2؛ ادامۀ شکست ناپذیری تافی‌ها + عکس

© REUTERS / Phil Noble Полузащитник «Ливерпуля» Алекс Окслейд-Чемберлен и полузащитник «Вест Хэм Юнайтед» Фелипе Андерсон на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед»
Полузащитник «Ливерпуля» Алекс Окслейд-Чемберлен и полузащитник «Вест Хэм Юнайтед» Фелипе Андерсон на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیورپول در نخستین بازی هفته پنجم لیگ برتر و در 237ومین دربی مرسی ساید، موفق به توقف اورتون شد و شاگردان کارلو آنچلوتی همچنان صدرنشین ماندند.

به گزارش اسپوتنیک، اورتون در نخستین بازی هفته پنجم لیگ برتر، در ورزشگاه گودیسون پارک میزبان لیورپول بود و برابر رقیب همشهری با نتیجه 2-2 متوقف شد.

لیورپول در این دیدار بازی را بسیارهجومی آغاز کرد و در دقیقه 3 موفق به باز کردن دروازه اورتون شد. سادیو مانه روی پاس اندی رابرتسون با یک ضربه زیر طاقی توانست دروازه اورتون را باز کند و سریع‌ترین گُل دربی مرسی ساید را به ثمر رساند.

شاگردان کلوپ در پی به ثمر رساندن گُل دوم بودند که مدافع هالندی روی ضربه جردن پیکفورد دچار مصدومیت شد. فن دایک در پی رسیدن به توپ روی تیر دورتر بود که دروازه‌بان تیم ملی انگلیس با سرعت خودش را به مدافع میانی حریف رساند و روی او دخطا کرد.

خطای پیکفورد که هم پنالتی در پی داشت و هم کارت سرخ برای این بازیکن، از سوی داور جدی گرفته نشد و برای اورتون به خیر و سلامت گذشت.

با اخراج فن‌دایک لیورپول ضعیف‌تر شد و اورتون موفق شد گُل تساوی را به در دقیقه 19 به ثمر رساند و مایکل کین موفق شد دروازه آلیسون را باز کند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید و دو تیم با تقسیم امتیازها راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم بازی لیورپول به بازی برگشت و در دقیقه 72 موفق به زدن گُل دوم شد و محمد صلاح توانست برای این تیم گُلزنی کند.

اورتون برای جبران نتیجه بار دیگر پیش کشید و موفق شد در دقیقه در دقیقه 81، بار دیگر بازی را مساوی کند.

کالورت لوین که در این فصل نمایش خوبی برای اورتونی‌ها داشته است، موفق شد باز هم گُلزنی کند و مانع شکست تیمش شود.

در دقیقه 90 بازی، ریچارلیسون ستاره برازیلی اورتون به دلیل خطا روی بازیکن حریف از زمین بازی اخراج شد و این تیم دقایق پایان را با ده نفر دنبال کرد.

در ادامه هندرسون برای لیورپول گُلزنی کرد اما داور بازی گُل را نپذیرفت و بازی با همان نتیجه 2-2 به پایان رسید.

با این نتیجه، اورتون 13 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول ماند و لیورپول با 10 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала