Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایمان ختافه از برد مقابل بارسا؛ تغییر نام چاره ساز خواهد بود؟ +عکس

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال ختافه اسپانیا
تیم فوتبال ختافه اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ختافه امشب از ساعت 11:30 در ورزشگاه آلفونسو پرز میزبان بارسلونا خواهد بود که البته پیش از این بازی مدیران این تیم دست به اقدامی جالب زدند و نام این تیم را تغییر دادند.

به گزارش اسپوتنیک، ختافه‌ای‌ها در اقدامی جالب در آستانه دیدار مقابل بارسلونا تصمیم گرفتند 4 حرف ابتدایی نام ختافه را در راستای برگزاری یک کمپین حذف کنند تا نام این تیم به صورت Fe CF شود. Fe لغتی در زبان اسپانیایی است که معنای «ایمان» می‌دهد. این ترکیب به معنای «باشگاه ایمان» است.

تغییر نام باشگاه ختافه تنها برای دیدار امشب مقابل بارسلونا انجام می‌شود و در تمام شبکه‌های اجتماعی هم نام آن‌ها تغییر خواهد کرد. همچنین در لوگوی این تیم هم تغییرات لازم بوجود خواهد آمد. دلیل این اتفاق برگزاری یک کمپین در دوران فعلی (دوران شیوع کرونا) است تا به هواداران روحیه داده شود و همچنین طرفداران بدانند باشکاه در کنار آن‌ها است.

​کلمنت ویاورده، یکی از مدیران ختافه در این رابطه گفته: تغییر نام باشگاه برای دیدار مقابل بارسلونا در راستای به خاطر داشتن این مسئله است که هواداران نباید در این دوران ایمان و باورشان را از دست بدهند.

ختافه پیشتر هم چندین بار کمپین‌های متفاوتی را برگزار کرده بود و در این زمینه بین تیم‌های لالیگایی پیشتاز است. باید دید این حرکت‌ آن‌ها با استقبال هواداران مواجه خواهد شد یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала