Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلامادونینا؛ جدال افعی ها با شیاطین در دربی میلان

© REUTERS / Emilio AndreoliПустые трибуны перед футбольным матчем между Интер Милан - Лудогорец, Италия
Пустые трибуны перед футбольным матчем между Интер Милан - Лудогорец, Италия - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم های فوتبال اینتر و میلان امشب در یکی از حساس ترین دربی های فوتبال جهان با یکدیگر رقابت خواهند رفت.

به گزارش اسپوتنیک، از ساعت 8:30 در ورزشگاه سن سیرو و در چهارچوب هفته چهارم رقابت‌های سری آ،‌ دو تیم اینتر میلان و آ.ث میلان به مصاف هم می‌روند.

پس از سال‌ها بالاخره دربی میلان در شرایطی برگزار می‌شود که هر دو تیم در رده‌های ابتدایی لیگ قرار دارند هرچند که فقط 3 هفته از آغاز مسابقات می‌گذرد.

 اینتر امسال باز هم خرید های بزرگی را انجام داده و حتی خود کونته هم می‌داند که راهی جز قهرمانی در سری آ ندارد هر چند که در ابتدای فصل یک بدشانسی به نام ابتلای بازیکنانش به کرونا گریبان اینتر را گرفته است.

​البته در تیم رقیب هم زلاتان به تازگی سلامتی خود را بازیافته است. ستاره اینتر می‌تواند در این بازی لوکاکو باشد که اخیرا با بستن بازوبند کاپیتانی بلژیک با روحیه‌ای دو چندان به درخشش می‌پردازد.

در سمت دیگر میلان آرام آرام می‌خواهد به روزهای اوج برگردد. آن‌ها در فصل  نقل و انتقالات خرج زیادی نداشتند اما نکته مهم حفظ ستاره‌ای چون زلاتان بود که تجربه‌اش به نحوی باورنکردنی به کمک میلانی‌ها آمده است.

کسی از پیولی انتظار قهرمانی ندارد و حتی بعضی بازیکنان این تیم کسب سهمیه لیگ قهرمانان را هم یک معجزه می‌دانند اما این تیم می‌تواند با توجه به هماهنگی نسبی بازیکنانش و اینکه هنوز وارد فشار لیگ اروپا و جام حذفی نشده‌اند امتیاز جمع کند. شانس میلان برای موفقیت در این دیدار کم نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала