واکنش روسیه به تحریم های اتحادیه اروپا 

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش روسیه به تحریم های اتحادیه اروپا 
واکنش روسیه به تحریم های اتحادیه اروپا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه به تحریم های اتحادیه اروپا واکنش آیینه گونه خواهد داد. 
سازمان منع سلاح های کیمیایی: در خون و ادرار ناوالنی مواد کیمیایی وجود دارد - اسپوتنیک افغانستان
سازمان منع سلاح های کیمیایی: در خون و ادرار ناوالنی مواد کیمیایی وجود دارد

به گزارش اسپوتنیک،ولادیمیر چیژوف نماینده دایم روسیه در اتحادیه اروپا، به خبرنگاران روسی گفت: روسیه در پیوند به تحریم اتحادیه اروپا به خاطر رخداد الکسی ناوالنی که انجام داده است، واکنش آیینه گونه خواهد داد. 
اتحادیه اروپا پیش از این تصمیمی درباره تحریم شش روس و یک انستیتوت علمی در پیوند با رخداد ناوالنی اجرا و ورود این روس ها را به اتحادیه ممنوع کرد. از جمله کسانی که تحت محدودیت های اتحادیه اروپا قرار خواهند گرفت، الكساندر بورتنیكف، مدیر فی اس بی، سرگئی كیرینكو معاون اول رئیس دولت ریاست جمهوری، اندره یارین رئیس بخش سیاست داخلی كرملین و سرگئی منیایلو نماینده رئیس جمهور در سیبری هستند.
چیژوف گفت: "بدون شک اقدامات تلافی جویانه ای آیینه گونه انجام خواهد شد. از آنجا که این تحریم ها شخصی است، واضح است که پاسخ شخصی خواهد بود".
نماینده دایمی فدراسیون روسیه افزود: "منطقی است که از این واقعیت پیش برویم که اقدامات تلافی جویانه ممکن است بر روابط دو جانبه مسکو با برلین و پاریس تأثیر بگذارد، زیرا هیچ کس پنهان نمی کند که آنها پشت این مرحله بوده اند".
وی اظهار داشت، که از آنجا که این روند دقیقاً چنین آغازگرانی را در اختیار دارد، همه چیز خیلی سریع پیش رفت.

چیژوف گفت: "اگر اعضای دیگر اتحادیه اروپا می بودند، این روند زمان کاملاً متفاوتی را در بر می گرفت".

یادآوری می کنیم، که ناوالنی پس از بیماری در هواپیما در 20 اگوست در درمانگاهی در شهر اومسک بستری شد. بر پایه نتیجه ای نخستین آزمایش پزشکان اومسک، مشکل ناوالنی اختلال متابولیکی بوده که باعث تغییر شدید قند خون او شده بود. 



نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала