آغاز پژوهش هند بر روی واکسین اسپوتنیک وی روسی 

© Photo / Russian Direct Investment Fundآغاز پژوهش هند بر روی واکسین اسپوتنیک وی روسی 
آغاز پژوهش هند بر روی واکسین اسپوتنیک وی روسی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نهادهای نظارتی صنعت دارویی هند با انجام آزمایش های بالینی واکسین اسپوتنیک وی روسی موافقت کردند.

واکسین روسی به نام «اسپوتنیک وی» نام‌گذاری شد - اسپوتنیک افغانستان
واکسین روسی به نام «اسپوتنیک وی» نام‌گذاری شد

به گزارش اسپوتنیک، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه و شرکت دارویی Dr. Reddy هند اعلام کردند، که برای انجام آزمایشات بالینی فاز 2 و 3 واکسین اسپوتنیک وی در هند از تنظیم کننده عمومی داروهای این کشور مجوز دریافت کرده‌اند.

به گفته این بنیاد: "این کشور آزمایش های کنترل شده تصادفی چند مرحله ای را انجام می دهد که شامل آزمایش های بی خطر بودن و ایمنی است".

صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه و شرکت دارویی Dr. Reddy هند در ماه سپتامبر توافق کردند، که برای انجام آزمایشات بالینی Sputnik V در هند شریک شوند. به عنوان بخشی از توافق ها، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه همچنین به ارسال 100 میلیون دوز ازواکسین پس از دریافت تأیید نظارتی هند متعهد شد.

یادآوری می کنیم، که تاکنون سه واکسین ضد ویروس کرونا در هند تحت آزمایش قرار گرفته اند - بهارات Biotech و Zydus Cadila مرحله دوم آزمایشات واکسین Covaxin و ZycovD خود را انجام می دهند. موسسه سرم هند در حال انجام مرحله دوم آزمایشات واکسین کرونا ویروس ChAdOx1 ساخته دانشگاه آکسفورد در 17 مرکز پزشکی است و برای سومین مرحله آماده می شود. پیش بینی می شود 1.6 هزار نفر در آن شرکت کنند. موسسه سرم هند با پنج شرکت داروسازی بین المللی برای تولید واکسین ضد کووید-19 از آن میان AstraZeneca و Novavax همکاری می کند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала