Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به این تیم اعتماد کنید+عکس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا Russia Soccer Champions League
تیبو کورتوا Russia Soccer Champions League - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیبو کورتوا دروازه بان بلجیمی سعی کرد که پس از شکست مقابل کادیز در ورزشگاه دی استفانو در هفته ششم لالیگا به هواداران رئال مادرید روحیه بدهد.

به گزارش اسپوتنیک، کورتوا یکی از معدود بازیکنان قابل قبول رئال مادرید در شکست مقابل کادیز بود چرا که نمایش او باعث شد تا رئال مادرید فقط یک گل دریافت کند و روی گل دریافتی نیز کار بیشتری از او بر نمی آمد. تیبو در صفحه توییترش در پیامی به هواداران رئال مادرید نوشت:" یاد می گیریم و به جلو حرکت می کنیم. می توانید به این تیم اطمینان داشته باشیم."

​این دروازه بان در فصل جدید نیز همچون فصل گذشته عملکرد خوبی داشته و یکی از مطمئن ترین بازیکنان تیم زیدان است. قطعا حضور وی در تیم زیدان خیلی مهم است به خصوص که رئال مادرید در حملات مشکلات زیادی دارد و داشتن یک دروازه بان مطمئن می تواند به پیروزی در بازیها کمک کند.

 به هر صورت رئال مادرید حالا پس از شکست مقابل کادیز باید روی بازیهای آینده تمرکز کند. رئال مادرید چهارشنبه اولین بازی فصل خود در اروپا را در ورزشگاه دی استفانو در مقابل تیم شاختار دونتسک اوکراین خواهد داشت در حالی که شنبه سوم آبان تقابل جذابی میان رئال مادرید و بارسلونا را شاهد خواهیم بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала