Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیل، تنها بازیکن مخالف کاهش دست‌مزد در رئال بود

© REUTERS / SERGIO PEREZGareth Bale, delantero del Real Madrid, tras marcar un gol de fuera de juego contra el Barcelona en el Camp Nou, el 18 de diciembre de 2019
Gareth Bale, delantero del Real Madrid, tras marcar un gol de fuera de juego contra el Barcelona en el Camp Nou, el 18 de diciembre de 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرت بیل تنها بازیکن رئال مادرید بود که در اوایل سال جاری از کاهش حقوق خودداری کرد زیرا لوس بلانکوس با پیامدهای مالی ویروس همه گیر کرونا دست و پنجه نرم می کرد.

به گزارش اسپوتنیک، با از دست دادن درآمد باشگاه‌ رئال مادرید به دلیل تعلیق فوتبال، از کادرفنی و بازیکنان خواسته شد که 10 درصد حقوق سالانه خود را کاهش دهند، در صورت عدم ادامه لیگ، این مبلغ به 20 درصد افزایش می یابد.

اعتقاد بر این است که کل تیم اصلی در مورد کاهش دستمزد توافق داشتند، به جز بیل. از طرف نمایندگان وی به این بازیکن ولزی توصیه شد که از این کار خودداری کرده و حقوق 500 هزار پوندی در هفته خود را کاهش دهد.

به گزارش کادنا سر و به نقل از مارکا، سرخیو راموس مسئول ارتباط بین سران رئال مادرید و تیم بود اما این زین‌الدین زیدان بود که به بازیکنان کمک کرد تا اهمیت کمک به باشگاه را تشخیص دهند.

​بیل که فصل گذشته رابطه سختی با باشگاه و هواداران شان داشت، تنها کسی بود که از این کار امتناع ورزید.

بازیکنان و کادرفنی که 10 درصد از دستمزد خود را کم کردند، به باشگاه کمک کرد که چیزی کمتر از 50 میلیون یورو پس انداز کند.

بیل، که هفت سال پیش با امضای قرارداد با رئال مادرید، گرانترین فوتبالیست تاریخ شد، هفته ای 500000 پوند درآمد کسب می کند- و این باعث می شود که افرادی که با این باشگاه در ارتباط هستند، ناامید کننده تر باشند.

مهاجم ولزی همیشه یک شخصیت بحث برانگیز در پایتخت اسپانیا بوده و پس از یک دوره آشفته در رئال مادرید، بیل به شمال لندن بازگشت تا در این فصل برای تاتنهام بازی کند. بیل تا ساعتی دیگر در دربی لندن با وستهام اولین بازی را با اسپرز انجام می دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала