Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تساوی پرگل در جدال لندنی ها؛ سه امتیاز را در آخرین ثانیه ها از آقای خاص گرفتند

© REUTERS / Peter CziborraFILE PHOTO: Soccer Football - FA Cup Fifth Round - Tottenham Hotspur v Norwich City - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - March 4, 2020 Tottenham Hotspur's Eric Dier in action with Norwich City's Josip Drmic Action Images via Reuters/Peter Cziborra/File Photo
FILE PHOTO: Soccer Football - FA Cup Fifth Round - Tottenham Hotspur v Norwich City - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - March 4, 2020  Tottenham Hotspur's Eric Dier in action with Norwich City's Josip Drmic   Action Images via Reuters/Peter Cziborra/File Photo - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تاتنهام با شروعی خوب و البته پایانی نگران کننده در مقابل وست‌هم تن به تساوی سه بر سه داد و دو امتیاز حساس برای این تیم هدر رفت.

به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های فوتبال تاتنهام هاتسپر و وست‌هم یونایتد در هفته‌ی پنجم لیگ برتر انگلستان و در دربی کوچک لندن در تاتنهام هاتسپر استادیوم به تقابل همدیگر رفتند.

 تاتنهام با هدایت ژوزه مورینیو در اولین دقیقه با گل سون از حریف پیش افتاد و هری کین در دقایق 8 و 16 گلهای بازی را زد تا به نظر برسد که تکلیف بازی از همان ابتدا مشخص شده باشد و شاید بدبین ترین هواداران تاتنهام نیز فکر نمی کردند که تیمشان نتواند از این بازی سه امتیاز بگیرد.آنها اگر پیروز می شدند می توانستند تا رتبه دوم جدول بالا بروند و پشت سر اورتون و آنچلوتی قرار بگیرند.

در دقایق پایانی شرایط برای تاتنهامی ها نگران کننده شد چرا که بالبوئنا در دقیقه 82 گل اول وستهام را به ثمر رساند و داوینسون سانچز در دقیقه 85 گل به خودی زد تا دقایق پایانی بازی کمی هیجانی و غیرمنتظره پیش برود. در نهایت لانزینی در دقیقه 94 گلزنی کرد تا مورینیو و تیمش در عین ناباوری دو امتیاز را از دست بدهند. 

به هر صورت تاتنهام که در بازی قبلی خود توانسته بود منچستریونایتد را در هم بکوبد این بار در مقابل وستهام تن به تساوی داد و و به هشت امتیاز از پنج بازی دست پیدا کرد  و فعلا در رتبه ششم قرار دارد. بازی بعدی آنها در لیگ انگلیس هم بازی نسبتا آسانی در مقابل برنلی خواهد بود که تا کنون امتیازی نگرفته است. وستهام نیز با این تساوی به هفت امتیاز رسید و در رتبه هشتم قرار گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала