Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شوکه شدن زیدان از مصدومیت راموس

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان به دلیل فشار بر اثر مصدومیت راموس، بهانه‌ای برای شکست رئال مادرید از کادیز ارائه نمی‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ زین الدین زیدان بهانه‌ای برای شکست شوک آور رئال مادرید در مقابل کادیز 1-0 در زمین خودی نداشت زیرا او به دلیل مصدومیت کاپیتان سرخیو راموس عرق کرده بود.

یک ضربه انفرادی آنتونی لوزانو در دقیقه 15 کافی بود تا تیم تازه رسیده به لالیگا یک پیروزی بعید را به دست آورد و رئال را به اولین شکست فصل‌اش محکوم کند.

مادریدی‌ها به ندرت در حمله تهدید می‌کردند و در نیمه اول به دلیل گل خوردن و مصدومیت سرخیو راموس در نیمه دوم شکننده بودند.

سرمربی رئال در کنفرانس مطبوعاتی آنلاین گفت: "ما باید شکست را بپذیریم و این تنها چیزی است که وجود دارد. ما نمی‌توانیم از خود راضی باشیم و نیستیم اما این اتفاقات می‌تواند در فوتبال رخ دهد. اگر شما شروع خوبی نداشته باشید همه چیز می‌تواند به یک مبارزه پر سر و صدا تبدیل شود و این همان اتفاقی است که امشب افتاده اما بهانه‌ای نیست."

زیزو افزود: "ما یک بازی را از دست داده‌ایم، چیزی بیشتر از این. ما اکنون باید روی بازی بعدی خود تمرکز کنیم و سعی کنیم آن را برگردانیم."

در حالی که تعویض‌های نیمه وقت سرمربی فرانسوی به وضوح تاکتیکی بود اما به نظر می‌رسد که کنار رفتن راموس هنگامی که هنوز در زمین بازی مشغول مبارزه با ضربه بود، مجبور به کنار رفتن است.

جزئیات مصدومیت یا مدت زمان پایان مشخص نیست اما زیدان اعتراف کرد امیدوار است که جدی نباشد.

زیدان گفت: "بیایید امیدوار باشیم چیز مهمی نباشد. این یک ضربه است و ما آنچه را که باید انجام دهیم فردا انجام خواهیم داد تا ببینیم دقیقاً موضوع چیست. امیدواریم که این یک چیز جزئی باشد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала