Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت سه بازیکن با درخواست جدید بارسلونا

© Barcelona FCباشگاه بارسلونا
باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حداقل سه بازیکن از تیم فعلی اول بارسلونا با تقاضای بارسا مخالفت کرده‌اند و از بوروفاکس جدا شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک؛ رادیو کاتالونیا در گزارشی مدعی شده، بیانیه‌ای که از تیم اول بارسلونا دریافت کرده نشان می‌دهد که همه بازیکنان با کاهش جدید راضی نیستند و آنرا نمی‌پذیرند.

همانطور که توسط برنامه "La TdT" کاتالونیا رادیو توضیح داده شده؛ در سندی که توسط کارمندان از طریق یک وکیل کارگری شناخته شده به باشگاه ارسال شده امضای 24 فوتبالیستی که تیم اصلی را تشکیل می‌دهند وجود ندارد زیرا مارک آندره تراشتگن، کلمنت لنگله و فرانکی دی یونگ زیر آن امضا نکرده اند زیرا مخالف رد پیشنهاد کاهش حقوق اعلام شده از سوی باشگاه بودند که این رقم حدود 30 درصد کاهش می‌یابد.

در برخی موارد خاص مانند دروازه‌بان آلمانی این واقعیت که او در آستانه امضای قرارداد جدید و بسیار مهمی با این باشگاه است که می‌تواند وی را تا سال 2026 بهم پیوند بدهد و این می‌تواند سنگین باشد.

باید دید عدم اتفاق نظر مطلق درون گروهی چه عواقبی را به دنبال خواهد داشت اما بدیهی است که چهار کاپیتان هماهنگ (لئو مسی، سرجیو بوسکتس، جرارد پیکه و سرجی روبرتو) کل مطالب موجود را پذیرفته‌اند.

در هر صورت هنوز فضای قابل توجهی برای مانور وجود دارد: مذاکرات برای رسیدن به توافق تا 5 نوامبر به پایان نمی‌رسد بنابراین ما هنوز در مراحل اولیه جنگ هستیم که ناگزیر باید به اجماع بین هر دو طرف پایان دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала