Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من و پویول دوستان خوبی هستیم؛ اما بخاطر مسائل سیاسی می‌خواستیم هم‌دیگر را بزنیم

© Photo / Iker Casillas / Iker Casillasایکر کاسیاس
ایکر کاسیاس  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دلبوسکه سرمربی و کاسیاس کاپیتان و دروازهبان پیشین لاروخا در بارهی تاثیر سیاست روی فوتبال در این کشور صحبت کردند.

به گزارش اسپوتنیک، در سال ۲۰۱۱ دو تیم رئال مادرید و بارسلونا ۴ بار در ۲ هفته رو در روی هم قرار گرفتند. در آن دوران جنجال های مربوط به جدایی کاتالونیا بیش از پیش اوج گرفته بود و این مسئله روی روابط بازیکنان در تیم ملی اسپانیا هم تاثیر گذاشته بود. ایکر کاسیاس و ویسنته دل بوسکه خاطرات آن روزها را کاملا به خاطر دارند.

کاسیاس به ال‌پایس گفته: ما در سال ۲۰۱۱ آماده برگزاری ۴ ال کلاسیکو در آن دوران کوتاه نبودیم. تعداد زیادی بازی برگزار شد. آن ۴ مسابقه شناسنامه فوتبال اسپانیا  بود و همه چیز را در احاطه داشت. اگر بارسلونا برنده می‌شد انگار کاتالونیا مادرید را شکست داده بود.

دل بوسکه هم که در جریان مصاحبه کنار کاسیاس حضور داشت گفت: فکر می‌کنم رختکن به خاطر تاثیرات خارجی و نه داخلی، تکه تکه شد.

​کاسیاس در ادامه گفت: مقصر ما نبودیم اما تاثیر آن را در تیم ملی دیدیم. شما می توانستید در رختکن آن را ببینید. روابط مانند قبل نبود. کارلوس پویول که دوست صمیمی من بود به من گفت برخی اوقات می‌خواسته هنگام بیدار شدن از خواب من را کتک بزند و من هم می‌گفتم می‌دانم. من هم همین طور هستم.

دل بوسکه در ادامه افزود: من طرف کسی را نمی‌گرفتم. شاید بازیکنان بین خودشان درباره سیاست صحبت می‌کردند اما جلوی من خیر.
کاسیاس در ادامه افزود: این مسئله به خاطر این بود که  با جرارد پیکه زیاد وقت نمی‌گذراندیم. اگر این کار را می‌کردیم از بس در رابطه با سیاست صحبت می‌کرد دیوانه می‌شدیم.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала