وزیر امارات به آزار جنسی متهم شد

© Sputnik / Sergey Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر دختر عربی
دختر عربی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دختر نوجوان بریتانیایی وزیر تحمل امارات را به آزار جنسی متهم کرد.

به گزارش اسپوتینک، روزنامه ساندی تایمز گزارش داده که این دختر خانم شهروند بریتانیا، نهیان بن مبارک آل نهیان وزیر تحمل امارات متحده عربی را که از اعضای خاندان حاکم آل نهیان در امارت ابوظبی است، به آزار جنسی متهم کرد.

   ترکیه: امارات پاسخ سختی خواهد گرفت  - اسپوتنیک افغانستان
ترکیه: امارات پاسخ سختی خواهد گرفت

کیتلین مک نامارا به این نشریه گفت که این حادثه در سال 2020 در یک ویلای شخصی رخ داد که فکر می کرد از وی برای بحث در مورد مقدمات جشنواره ادبیات Hay که امسال در امارات برگزار شد، دعوت شده است. گفته می شود که این زن عرب زبان بریتانیائی برای سازماندهی همکاری با امارات متحده عربی توسط مدیریت جشنواره استخدام شده بود و تقریباً شش ماه در وزارت تحمل امارات کار کرده است.

مک نامارا گفت که وزیر اماراتی او را به آنچه وی فکر می کرد یک جلسه کاری است دعوت کرد و در آن جلسه، به ویژه نهیان بن مبارک آل نهیان 69 ساله، شراب نوشید و در مورد زندگی خود در بریتانیا صحبت کرد، جایی که وی در جوانی تحصیل کرده بود، اما سپس گفت که می خواهد با او به پاریس برود و شروع به لمس کردن و بوسیدن او کرد.

این نشریه به نقل از سخنان او گفت: "من شروع کردم به گفتن:" تو رئیس من هستی "، اما او گفت که این مهم نیست.

این نشریه می نویسد که مک نامارا سرانجام موفق به فرار شد و سوار موتر گردید که وی را به هوتل بازگرداند. وی گفت که وزیر اماراتی پس از آن چندین بار با او تماس گرفته است.

روز بعد، این دختر خانم به دبی نقل مکان کرد و با یک مقام عالی رتبه قنسولی ملاقات کرد، او به وی توصیه کرد که آنجا را ترک کند و این موضوع را به پولیس محلی گزارش ندهد، زیرا "او دستگیر خواهد شد". در نهایت، مک نامارا منتظر شروع جشنواره نماند، امارات را ترک کرد و با پولیس در بریتانیا تماس گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала