Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم

© REUTERS / Jason CairnduffRonald Koeman
Ronald Koeman - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا پس از شکست تیم‌اش در برابر ختافه در مورد داوری صحبت نکرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رونالد کومان سرمربی بارسلونا در جریان شکست تیم‌اش در لالیگا مقابل ختافه از "عدم احترام" شکایت کرد.

این اولین باخت کومان به عنوان سرمربی بارسا بود زیرا ختافه پیروزی‌اش را با گل دقیقه 56 از روی نقطه پنالتی به دست آورد.

این اولین بُرد ختافه در لیگ مقابل غول اسپانیایی بارسا از نوامبر 2011 بود که پس از 16 بازی به دست می‌آمد.

کومان که در ابتدای فصل جایگزین کیکه ستین شد تحت تأثیر رفتار نایوم بازیکن ختافه قرار گرفت.

کومان پس از بازی گفت: "ما نمی‌توانیم این رفتار را در فوتبال مدرن تحمل کنیم. من به او [خوزه بوردالاس مربی ختافه] گفتم که شماره 12 وی [نیوم] به من احترام قائل نبود او دو یا سه حرف خیلی زشت به من گفته که دیگر تکرار نمی‌کنم. او به من توهین کرد."

کومان افزود: "من به بوردالاس گفتم که او باید با بازیکن‌اش صحبت کند زیرا ما نمی‌توانیم چنین رفتاری را در فوتبال مدرن تحمل کنیم."

در مورد نظرات کومان بوردالاس افزود: "من اینجا هستم تا در مورد فوتبال صحبت کنم نه در مورد جنجال. من با پسر صحبت نکرده‌ام فردا صحبت خواهم کرد اما شک دارم که نیوم چنین کاری کند من او را به خوبی می‌شناسم."

بوردالاس اضافه نمود: او بسیار رقابتی است اما بسیار احترام دارد. من اجازه رفتار بد در بین بازیکنانم را نمی‌دهم اما شک دارم که نیوم به او توهین کرده باشد."

لیونل مسی به تیر دروازه برخورد کرد و ژژنه داکونام کاپیتان ختافه از کنار دروازه از زدن گل به خودی در امان ماند، با این حال کومان پس از شروع سلطنت خود با پیروزی‌های پشت سر هم تیمش را با چالش جدی روبرو دید.

بارسا که پس از چهار مسابقه لالیگا از 16-1995 با 8 گل کمترین گل خود را به ثمر رسانده است، 73 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت اما فقط یک تلاش هدفمند را تجربه کرد زیرا ختافه در یک مسابقه فیزیکی 20 خطا دریافت کرد.

بعد از خطای دی یونگ روی داکونام، ماتا یک ضربه ایستگاهی را به گل تبدیل کرد، کومان گفت: "من نمی‌دانم پنالتی بود یا نه، به نظر می‌رسید که آنها به دنبال آن بودند و ما در دام افتادیم. من نمی‌دانم امروز VAR داشتیم یا نه. دوست ندارم در مورد داوران صحبت كنم اما اگر شما مسابقه را تماشا می‌كنید و می‌بینید كه آنها چه تعداد خطا انجام داده‌اند و چند كارت داده شده پس می‌توانید نظر خود را اعلام كنید. ما می‌دانستیم كه این زمین برای رسیدن به نتیجه بسیار مشكل است اما سعی كردیم پاس‌هایی از بازی ایجاد كنیم و توپ را به سرعت به حركت درآوریم و آنها مرتباً خطاها می‌کردند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала