Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراف کومان به جذب دیپای در جنوری

© AP Photo / Petr David JosekНидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман
Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا اعتراف کرد که می خواهد ممفیس دیپای را در جنوری به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رونالد کومان سرمربی بارسلونا همچنان در تمایل خود برای جذب ممفیس دیپای ستاره المپیک لیون قاطعانه باقی مانده است. پس از شکست در جذب بازیکن هالندی در بازار نقل و انتقالات تابستانی اکنون دیدگاه‌های بارسلونا و کومان در بازار زمستانی (جنوری) آینده است. کومان می‌خواهد بارسلونا به دنبال دپای برود و موفق شود او را به عنوان تقویت کننده این فصل به خدمت بگیرد.

کومان در مصاحبه‌ای با روزنامه هالندی AD اصرار داشت که "مطمئناً این احتمال وجود دارد، بله. من سعی خواهم کرد زیرا می‌خواهم او را در بارسلونا داشته باشم. اما اکنون نمی‌توانم بدانم که وضعیت مالی این باشگاه در جنوری چیست باید منتظر بمانیم تا ببینیم."

از این نظر رونالد کومان در مورد مشکلات مالی بارسلونا اظهار داشت که "همه چیز آماده بود اما به دلیل قوانین لالیگا می‌دانستیم که ابتدا باید یک بازیکن را بفروشیم. در نهایت این اتفاق نیفتاد. ما ممفیس را می‌خواستیم زیرا او بازیکن فوق العاده‌ای است و از آنجا که ویژگی‌هایی دارد که فکر می‌کنم ما از جمله توانایی بازی در عمق بازی او را نداریم."

مربی هالندی بارسلونا با توجه به رئال مادرید و بازی تهاجمی آنها اظهار داشت که "بیشتر مُهاجمان بارسلونا توپ را در پای خود می‌خواهند، ممفیس می‌تواند به عنوان نقطه شروع استفاده شود اما شما همچنین می‌توانید آن را به صورت عمیق ارسال کنید. این قوی، پویا است و او می‌تواند از جلو و چپ بازی کند."

سرانجام او تأیید کرد که همچنان به گفتگو با مُهاجم هالندی المپیک لیون ادامه می‌دهد. "البته من قبلاً در مورد ایده‌هایم به او گفتم. در اصل همه چیز آماده بود از این بدتر هم نمی‌شد. شرم آور بود اما ممفیس هم می‌دانست اوضاع چگونه است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала