Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه و کلوپ؛ دو چهره برای رقم زدن دنیای متفاوت

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUکلیان امباپه
کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با یورگن کلوپ سریال درخشان کیلیان امباپه ستاره پی‌اس‌جی کاملاً جنبه جدیدی پیدا خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ اگرچه یورگن کلوپ رئال مادرید را به عنوان علاقه مندی جدی برای جذب کیلیان امباپه در نظر می گیرد اما سرمربی لیورپول رویای خود برای جذب مهاجم PSG  را کنار نمی‌گذارد.

در هفته‌های اخیر سریال درخشان کیلیان امباپه وارد مرحله جدیدی شده است. طبق گزارش تایمز مهاجم پی‌اس‌جی به مدیران‌اش اطلاع داده که او قصد دارد در پایان فصل یک سال از پایان قراردادش به جای دیگری منتقل شود.

به اساس گزارش "ترانسفر ویندو پادکست" بحث و گفتگو با بارسلونا و منچستریونایتد صورت می‌گرفت و کل عملیات را دوباره آغاز می‌کرد زیرا به نظر می‌رسید رئال مادرید و لیورپول بیشترین تمایل را برای استقبال از قهرمان سه رنگ جهان دارند. اما در رقابت برای به دست آوردن امباپه لازم است که روی آنها حساب کنیم.

 

امباپه رویای کلوپ

مسلماً همانطور که اخیراً مشخص شده موقعیت رئال مادرید در سریال درخشش کیلیان چنان محکم شده که باشگاه و بازیکن در یک سمت دیگر مُهاجم PSG پا خواهد گذاشت. روابط خوب بین رهبران مادرید و همتایان پاریسی آنها می‌تواند به نفع کازا بلانکا باشد. یک کل، که باعث می‌شود لیورپول امید خود را از دست بدهد. با این حال طبق گفته آ اس، یورگن کلوپ از ایده استخدام کیلیان امباپه دست بر نمی‌دارد و مطابق رسانه‌های ایبری "آرزو" می‌کند که خبر ورود او به آنفیلد را دهد، چه چیزی باید این عمل را ادویه کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала