Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکنان سابق کابوس والنسیا در جدال با ویارئال

© AFP 2023 / JOSE JORDANИспанский полузащитник "Валенсии" Ферран Торрес с мячом во время четвертьфинального матча Лиги Европы по футболу между командами "Вильярреал" - "Валенсия" (11 апреля 2019). Вила-Реал
Испанский полузащитник Валенсии Ферран Торрес с мячом во время четвертьфинального матча Лиги Европы по футболу между командами Вильярреал - Валенсия (11 апреля 2019). Вила-Реал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قانون «تیم سابق» باز هم اجرا شد. این بار والنسیا از دو بازیکن سابق خود زخم خورد.

به گزارش اسپوتنیک، در تقابل والنسیا با ویارئال، در ابتدا پاکو آلکاسر بازیکن سابق آکادمی والنسیا در ترکیب ویارئال از روی نقطه پنالتی در مقابل والنسیا گلزنی کرد و بعد از آن نوبت دنی پارخو بود که در لاسرامیکا گلزنی کند.

، گونسالو گدس پرتگالی گل تساوی را برای والنسیا به ثمر رساند اما دنی پارخو کاپیتان سابق والنسیا گل پیروزی را به ثمر رساند. کاپیتان سابق والنسیا با یک ضربه تماشایی اولین گلش برای ویارئال را به ثمر رساند تا دروازه خائومه دومنک را باز کند.

دنی پارخو از گلزنی مقابل والنسیا خوشحالی نکرد چرا که نمی خواست هواداران تیم سابقش ناراحت کند .در حقیقت پارخو مثل خیلی از بازیکنانی که به تیم سابق خود گلزنی نکرده بودند، خوشحالی کنند.

​ویارئال با این پیروزی با 11 امتیاز از شش بازی بالاتر از رئال مادرید و ختافه در صدر جدول لالیگا قرار گرفت. والنسیا که شروع فصل خوبی نداشته فعلا هفت امتیازی است.

 این باشگاه از نظر ساختار مدیریتی دچار مشکلات زیادی است و در تابستان گذشته بازیکنان زیادی را از دست داد که یکی از آنها پارخو بود که به علت اختلاف با مدیران این تیم تصمیم گرفت راهی ویارئال شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала